Shin Megami Tensei IV (2013)

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Atlus
Uitgegeven door Nintendo en Atlus

Het verhaal speelt zich af in het jaar 1492, in het land East-Mikado. Het land wordt beschermd door een reusachtige muur. Een hoge muur in het centrum van de hoofdstad moet bescherming bieden aan het kasteel van de koning; Ahaziah Mikado. Jij stapt in de schoenen van een 18 jarige jongeman. De dag voordat je ingewijd wordt als samoerai heb je een droom waaruit blijkt dat jou toekomstige keuzes allesbepalende zullen zijn voor het voortbestaan van East-Mikado. Als samoerai word je op pad gestuurd om het land te beschermen tegen demonen. Demonen waarvan slechts een handjevol mensen weet dat ze bestaan.

Subbed trailer.

3DS? Had PS3/4 gedacht/gehoopt...

Belangrijkste vraag is: komt het in Europa uit?

enkel als digital content dus...