Assassin's Creed IV: Black Flag (2013)

Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
Adventure / Action

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Neem je zwaard en pistool ter handen en stap in de schoenen van kaper Edward kenway. Edward is de grootvader van Connor, het hoofdpersonage uit het derde spel in de serie. Begeef je in de wereld van de zeeroverij en de piraterij, tussen de pracht van de Caraïbische eilanden. Als kaper krijg je vrij spel om schepen van vijandige naties aan te vallen en hun buit in beslag te nemen.

Ja ben er ook bang voor dat het zo langzamerhand wel genoeg is geweest, Chronicles China vind ik overigens wel een interessante afwijkende setting: Assassin's Creed Chronicles: China (2015)

avatar van KoomBa
Free op Uplay.

avatar van René.
1,0
3bdelilah schreef:
- Combat is belachelijk makkelijk, counteren met O en killen met □. Volg dat en je kan letterlijk honderden bewakers achter elkaar afmaken, zit echt 0,0% uitdaging in. Eerlijk gezegd zoek ik dat ook niet in een AC, maar dit was gewoon kinderlijk eenvoudig.

Jij zoekt geen uitdaging in een game?

Geweldige game op het land, maar de zeemissies zijn niet echt mijn ding.