Temple Run (2011)

Apple iOS / Mobile

Ontwikkeld door Imangi
Uitgegeven door Imangi

Je stapt in de schoenen van een avonturier die, volledig in de stijl van "Indiana Jones", een waardevol amulet wilt stelen uit een tempel. Je stuurt daarvoor je held, die eindeloos blijft rennen met simpele wisbewegingen over allerlei hindernissen op vlucht voor monster-apen.

Heel leuke endless runner, perfect om een saaie minuut te doden en motiveert zelfs genoeg om telkens je eigen record te willen verbreken. Het enige wat mij irriteert, en dat is spijtig bij veel iOs spellen het geval, en trouwens niet specifiek schuld van dit spel, is het gesjoemel met high-scores in het gamecenter, volgens mij zijn heel wat scores in die lijst op een cheat dmv jailbreak onstaan.

Trouwens ook erg moeijlijk een score te geven aan zulk een spel, wat betreft endless runner, casual games een zeer goed spel, maar vergeleken met het echte ps3 of nintendo werk maar zeer magertjes: 3,5* dus.