Cities in Motion 2 (2013)

PC / Macintosh
Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Colossal Order
Uitgegeven door Paradox

In deze simulator regel je het openbaar vervoer in de stad. Bouw een bus, tram, metro en trein netwerk, regel de tijden waarop de verschillende lijnen rijden en zie je stad groeien naarmate het netwerk zich verder uitbreidt. Meer geavanceerde vormen van vervoer trekken nieuwe bewoners aan, en zorgen ervoor dat ook het bedrijfsleven zich vestigt in de stad. Hier moet je slim op in spelen door tijdens de spitsuren meer treinen en bussen te laten rijden. Naast de campagne bevat het spel ook een online multiplayer met zowel coöperatieve als competitieve spelmodi.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.