Guild Wars: Eye of the North (2007)

Alternatieve titel: Guild Wars EN

multi player / online

Ontwikkeld door ArenaNet
Uitgegeven door NCsoft

Eye of the North is de eerste echte uitbreiding voor Guild Wars. Het verhaal van Eye of the North gaat verder waar Guild Wars is gestopt en brengt je in het continent van Tyria. In dit gebied zijn er 18 grootse kerkers aanwezig en kun je 150 nieuwe skills leren en tien nieuwe helden verwelkomen. Hiernaast heb je ook de mogelijkheid om 40 nieuwe armour sets, meer objecten zoals wapens en titels te verkrijgen.

avatar van baafeurus
zo trial voorbij, morgen of volgende week komt ie binnen bij de freerecordshop!

avatar van rockgamer
JohnWilliams schreef:
Het was erg moeilijk om deze te krijgen, maar ik heb de orginele gekocht met boekje! Hij is echt geweldig, ik ben nu bezig met mijn armor voor de Ebon Vanguard voor mij monk.

Guild Wars is een geweldige serie, de games zijn vaak realistisch en soms wat verslavend. Het vervelende aan deze game zijn de verre loopafstanden maar met wat ren skills kan je dat oplossen natuurlijk Voor de rest vind ik het design van de Asuran mensjes (vekk etc.) erg leuk gedaan! Tot nu toe: 4*...

je hebt rond de 50 5 sterren gegeven en dan zet je een tegenvallende game die je 4 sterren geeft in je top 10 ?

avatar van baafeurus
na Prophecies deze gespeeld (nog lang niet uit hoor), maar wat een andere verhaalstijl! Ik ben bezig met de Asura, erg leuk, maar wel veel moeilijker dan Prophecies (ligt miss toch aan Henchmen/Heroes). Er zit ook meer humor in de dialogen, ook de graphics zijn een tikje mooier, het ontwerp van de gebieden zijn mooier. Zeker de jungles zijn super!

tot nu toe een 4,5

avatar van Spock
Er is soms wat te weinig te doen, maar uiteraard is dit ook geen volle campagne. Er is echter toch genoeg te beleven om enkele uurtjes stil te zijn. Ik vond de verhaallijn best lastig, ik heb die ook nog niet uit. Maar voor de rest wel echt een fantastische omgeving. Grafisch zeer indrukwekkend. Gewoon leuk om (een laatste keer) terug op de originele karakters in te loggen en hen nog eens te bespelen.

avatar van Oortrommel
Toen deze uitbreiding uitkwam was ik eigenlijk al grotendeels klaar met Guild Wars. Ik heb het kort weer opgepakt om dit deel door te ploegen, maar Eye of the North heeft echt een te groot 'been there done that'-gehalte. Het was oorspronkelijk bedoeld als schakel tussen GW en GW2, maar doordat deel 2 te lang op zich liet wachten komt EotN er toch redelijk bekaaid af. Toch een nipte voldoende, omdat het GW is.