Strike Suit Zero (2013)

Action / Simulation

Ontwikkeld door Born Ready
Uitgegeven door Born Ready

Neem het als piloot van de United Nations of Earth op tegen de troepen van de ruimtekolonies, welke de Aarde willen vernietigen. Beman een klein schip en neem het, samen met de andere troepen, op tegen tal van fighters, corvettes en moederschepen. Je schip is klein, maar goed bewapend. Met onder andere plasmawapens en een brede selectie aan verschillende raketten kun je snel korte metten maken met groepen vijanden. De missies plaatsen je midden in een grotere strijd, zodat je eigen missiedoelen zich te midden van andere troepen afspelen die ook elk hun eigen doelen hebben.

avatar van FlorisV
Nu de Director's Cut aan het spelen op de PS4. Ietwat modaal, grafisch stelt het allemaal niet heel veel voor en de Strike Mode voelt niet speciaal genoeg. Ik ken niet zoveel titels in het genre en ga er misschien wel mee verder omdat het zeker zijn momenten heeft, toch mist het afwerking, opties en persoonlijkheid.