Titus the Fox: To Marrakech and Back (1992)

Amstrad CPC / Atari ST / Commodore Amiga / Game Boy / Game Boy Color / PC

Ontwikkeld door Titus
Uitgegeven door Titus

Jij bent de mascotte van Titus Interactive; Titus The Fox. Titus; vriendinnetje Suzy is gekidnapped door gemenerikken uit de Sahara-woestijn en het is jouw taak om haar te redden. Door 15 levels (elk toegankelijk met een code) moet je vele gevaarlijke hindernissen overmeesteren.

Gaaf platformertje. Alleen waren elke keer dat je het spel starte de passwoorden voor de verschillende levels random.

Iemand enig idee of daar een patch voor is? Anders moet je elke keer alle levels doorspelen. Niet dat dat moeilijk is maar het kan ook aan mijn versie liggen natuurlijk.

Of is dat bij iedereen?

Ik kan me herinneren dat dit spel debiel moeilijk was en dat je ergens totaal niet voorbij kon komen. En dat was het dan... Wel leuk verder.