Air Conflicts: Pacific Carriers (2012)

PC / Macintosh / Xbox 360 / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Nintendo Switch
Flight

Ontwikkeld door Games Farm en 3Division
Uitgegeven door Games Farm, bitComposer, Kalypso, Maximum en pQube

Als admiraal van een vliegdekschip stuur je vliegers op pad voor missies tijdens de Tweede Wereldoorlog. Je kiest voor welke grootmacht je wilt vechten; de Amerikaanse of Japanse marine. Kruip in de huid van admiraal Lucas Stark of Hideaki Hashimoto en bestuur het schip richting vijandelijke gebieden in de Stille Oceaan. Jij bent verantwoordelijk voor diverse squadrons, waarvoor jij hun routes moet uitstippelen. Jij stelt de bewapening van de vliegtuigen samen, maar houd rekening met de beperkte hoeveelheid munitie aan boord.

Deze titels leken me altijd skraalheid alom maar speel nu Air Conflicts: Vietnam en dat is best wel een kek spel.

Deze komt later ook nog.