NBA Street Vol. 2 (2003)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

In NBA Street Vol.2 wordt de gamer uitgedaagd om op straat te basketballen en de grootste groep aan basketballcracks die er ooit zijn verzameld te verslaan. Wordt op die manier de beste speler aller tijden. Dunk eenvoudig tot de vonken er van af vliegen met de verbeterde gameplay. Ga voor de actie met NBA-legendes en laat zien wat je kunt met de grootste sterren die de NBA nu kent.

avatar van kArIzMa_TuRk
Erg goed spel! Mooie dunks, mooie graphics en de gameplay is geweldig! Verdiende 4,5*

Ja, leuk spel dit. Ik ben het helemaal met je eens Karizma_Turk. Alleen de score valt bij mij een halfje lager uit. Natuurlijk ook een fantastische soundtrack met They Reminisce Over You