Senran Kagura Shinovi Versus (2013)

PlayStation Vita / PC

Ontwikkeld door Marvelous
Uitgegeven door Marvelous en XSEED

De voluptueuze meiden van de Hanzou academy en Orochi girls academy mengen zich in een strijd die gaande is tussen diverse ninja clans. Kies uit twintig karakters om de arena mee te betreden. Voor het eerst zijn ook karakters van Gessen Girls academy beschikbaar. De 'costume rip' functie keert terug, waarmee een outfit tijdens een gevecht gedeeltelijk of geheel aan stukken kan worden gescheurd.