Mickey Mania (1994)

Alternatieve titels: Mickey Mania: The Timeless Adventures of Mickey Mouse | Mickey's Wild Adventure

PlayStation / Sega CD / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES / PlayStation 3 / PlayStation Portable
Platform

Ontwikkeld door Traveller's Tales en Psygnosis
Uitgegeven door Sony

In deze platformgame speel je Mickey Mouse door de jaren heen. Alle levels zijn gebaseerd op bekende tekenfilms van hem. Zo begin je bij zijn eerste filmpje "Steamboat Willie" en eindig je bij "The Prince and the Pauper". Er zijn kleine puzzles in de game geïntegreerd, maar uiteindelijk is het de bedoeling vijanden op je weg zien te verslaan.

avatar van Bahamut Zero
Goed spel die mij wist te boeien. Leuke levels en voldoende geheimpjes. Maar hoe was dit ook al weer, moest je hem in 1 keer uitspelen of kon je het spel ook opslaan? Heb hem ooit wel uitgespeeld, vondt vooral de spookwereld altijd leuk om te spelen

Ook weer heel, heel lang terug eens gespeeld. Ik herinner me een vrolijke en kleurrijke game die soms best pittig was.