Farming Simulator 2013 (2012)

PC / Macintosh / PlayStation 3 / Xbox 360
Simulation

Ontwikkeld door Giants
Uitgegeven door Focus

In dit spel neem je als hoofd van een agrarisch bedrijf plaats achter allerlei agrarische voertuigen, waaronder tractoren en combines van Deutz-Fahr, Krone, Horsch, Pöttinger, Vogel & Noot, Lamborghini en nieuwkomer Grimme. Bovendien is het mogelijk om schapen en kippen te houden. Met de verkoop van gewassen, melk en andere verschillende producten kan extra geld verdiend worden. Dat geld kan uitgegeven worden aan allerlei nieuwe apparaten, zoals trekkers, aanhangers, ploegen en zaaimachines. Farming Simulator heeft nu ook een online optie, waar je met andere online of in LAN kan spelen.

avatar van Gamer4ever
Op playstation makkelijker dan op PC