Sinistar: Unleashed (1999)

Ontwikkeld door GameFX
Uitgegeven door THQ

In deze 3D remake van Sinistar uit 1982 is het wederom aan jou om Sinistar te vernietigen. Als je in je ruimteschip door een wormhole raakt opgeslokt, kom je in de dimensie van Sinistar, waar werker-schepen druk bezig zijn met een portaal te bouwen, zodat Sinistar jouw dimensie kan binnendringen. Hier is echter het waardevolle kristal sinisite voor nodig. Al snel ontdek je dat je met deze kristallen ook de wapens van je schip kan opvoeren. Lukt het om op tijd genoeg sinisite te bemachtigen om de poort en uiteindelijk Sinistar zelf te stoppen?

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.