Lord of Vermilion (2008)

Arcade
Card / RPG

Ontwikkeld door Think Garage
Uitgegeven door Square Enix

In het begin der tijden, creëerde God de 'Vermilion Stone', waarmee zij zeven verschillende werelden schiep. Eeuwenlang leefde de werelden vredig naast elkaar, totdat de koning der mensheid, in zijn blinde ambitie, de verboden magie uit de steen, genaamd Arcana, probeerde te bedwingen. Hierdoor kwam 'The Great Collapse', een samensmelting van de eerst gescheiden werelden. Eeuwen later verkeert het land van Acheron nog steeds in constante oorlog, tussen de zes Arcana houders. Stap in de schoenen van een jonge krijger, die over de macht van de zevende Arcana lijkt de beschikken. Vorm een deck van verschillende Monster kaarten, versla tegenstanders om hun kaarten te winnen en werk je zo op tot 'Lord of Vermilion'.