Hatsune Miku: Project DIVA ƒ (2012)

Alternatieve titel: Hatsune Miku: Project DIVA F

PlayStation 3 / PlayStation Vita
Music

Ontwikkeld door Sega en Crypton
Uitgegeven door Sega

Dans, in dit vijfde deel in de serie, wederom mee met Hatsune Miku en de andere virtuele diva's, op hun vocaloid liedjes. Druk op het juiste teken, op het juiste moment, om elk optreden tot een goed einde te brengen. Buiten de bekende pijltjes en knoppen tekens, is er nu de toevoeging van het sterretje, waarbij je ritmisch over het beeld moet 'scratchen'.

Tof muziek spelleke uit Japan. Ik ben de Japanse versie aan het spelen, dus mis ik waarschijnlijk heel wat content. Maar de muziek-stukjes liggen stuk voor stuk goed in het oor, en de ritmische uitdaging is niet min.