Driv3r (2004)

PlayStation 2 / Xbox / PC
Racing / Action

Ontwikkeld door Reflections
Uitgegeven door Atari en 1C

In Miami infiltreert Tanner een bende autodieven die alleen maar de duurste en modernste wagens steelt en doorverkoopt. Hij probeert er achter te komen wie de baas van de bende is en waar de auto’s heen worden gebracht. Terwijl de klok onvermijdelijk doortikt komt Tanner eindelijk op het spoor van de mysterieuze koper en krijgt hij 1 kans om de bende te ontmaskeren voordat de auto’s voorgoed zijn verdwenen.

avatar van wolff
ik vond de missies echt heel saai

je kon ook niemand inelkaar slaan met je vuistjes

en de personages opzoeken in een gewoon land vind ik veel leuker dan je op een speel modi drukt waar je missies gaat doen..

ik vond de levels wel mooi gemaakt..
bij gta 3 kon je ook vliegen wat bij driv3r niet klon
(bij gta 3 kon je alleen met een moeilijk bestuurtbaar vliegtuigje vliegen maar het kon wel, het is mij gelukt)

ik herriner nog wel dat ik de op me 7de verjaardag samen met de oude xbox kado kreeg

destijd vond ik het nog wel geinig

avatar van gamerforever
Ik wist niet dat je in GtA 3 kon vliegen?

avatar van Ricxz92
Echt vliegen kan je het ook niet noemen..

avatar van wolff
Hoezo niet? Gewoon oefenen

avatar van Duke Nukem
Net als vele anderen vind ook ik dit het zwakke broertje in de Driver reeks. Een saai verhaaltje, Tanner beweegt zich houterig, het rijden heeft niet meer hetzelfde magische gevoel als voorheen, de missies zijn oninteressant. Het spel lijkt een gehaaste klus geweest te zijn. Met opvolger Driver Parallel Lines herstelde Reflections zich gelukkig weer!