Demolition Inc. (2011)

PC / PlayStation 3

Ontwikkeld door Zeroscale
Uitgegeven door Zeroscale

Kruip in de rol van sloper en lefgozer Mike en veroorzaak een vernietigende kettingreactie op aarde. Bestuur Mike's UFO over de aardse steden en veroorzaak totale chaos met je hulpmiddelen en wapens: auto's rijden tegen flatgebouwen waardoor ze instorten, hoge gebouwen vallen bovenop andere hoge gebouwen, en exploderende koeien verwoesten hele straten!

avatar van Denhette
Dit spel sprak me alles behalve aan, maar na het in een Steam bundle gekocht te hebben bleek het toch een pittig spelletje.

De presentatie is dan misschien niet alles, en het is een beetje buggy, maar er zijn weinig singleplayer games die ook gewoon leuk zijn om om de beurt te doen. Dit spel slaagt er men glans in.

Edit: Steam Workshop zit er sinds kort ook bij in, wat eigen levels maken mogelijk maakt.