Arcus Odyssey (1991)

Sega Mega Drive/Genesis / Super NES
Action / RPG

Ontwikkeld door Wolf Team
Uitgegeven door Renovation en Sammy

Honderden jaren geleden trachtte een sinistere tovenares, Castomira, het land van Arcus over te nemen met haar donkere magie. Na een dagenlange strijd wist prinses Leaty, kleindochter van de koning van het licht, haar op het nippertje te verslaan en op te sluiten met behulp van een magisch zwaard. Nu, millennia later, hebben volgelingen van Castomira het zwaard gestolen en zijn van plan een nieuwe periode van duisternis op te roepen. Volg de vier helden, Jedda de zwaardvechter, Diana de boogschutster, Erin the krijgster en Bead de magiër, op hun queeste om de wederopstanding van Castomira te voorkomen.

Onderhoudend 3D avontuur in labyrintische omgevingen. Opgelet: wanneer je je leven verliest, begin je de level helemaal van het begin af aan.