James Bond Jr. (1992)

Nintendo Entertainment System

Ontwikkeld door Eurocom
Uitgegeven door THQ

Spel gebaseerd op de gelijknamige cartoon waarbij je in de schoenen stapt van James Bond zijn jonge neefje. Wanneer plotseling een hoop onderzoekers spoorloos verdwijnen is het aan Junior om op onderzoek uit te gaan. Hij gelooft dat de gemene Scumlord verantwoordelijk is voor deze verdwijningen. Tijdens zijn zoektocht komt hij tot de ontdekking dat Scumlord zijn eigen raketbasis heeft gebouwd op een afgelegen eiland. Zijn onschuldige zoektocht veranderd vanaf dat moment in een race tegen de klok om de wereld te behoeden van een catastrofe.