Skylanders: Giants (2012)

Nintendo 3DS / Nintendo Wii / Nintendo Wii U / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Toys For Bob en n-Space
Uitgegeven door Activision en Square Enix

Duizenden jaren geleden streden de Skylanders in grootse gevechten in Skyland, maar zijn sindsdien verbannen naar de Aarde. Nu Koas terug is en Skyland opnieuw in gevaar is, is het aan de Skylanders om de handen ineen te slaan en hun land wederom te bevrijden. Neem deel aan de strijd tegen Koas met figuurtjes welke je moet importeren in het spel. Je voortgang van je personage wordt in het figuurtje opgeslagen.

De kidz vinden het weer geweldig, ik een stuk minder want dit gaat me weer een hoop geld kosten, maarja als de kidz blij zijn zijn wij dat ook.

Een half puntje lager dan zijn voorganger omdat hij echt veel te lijkt op deel 1 met als grote verandering die giants dat is gewoon te weinig!

SouthParkFan
De beste Skylanders game. Williken's Wereld vooral is een geweldig, duister level.