007 Legends (2012)

Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / Xbox 360
single player / online

Ontwikkeld door Eurocom
Uitgegeven door Activision

Legends combineert het verhaal uit zes Bond films, waarbij per Bond acteur één film is gekozen. Tussen de scene's uit de verschillende films door wordt een verhaal als bruggetje gebruikt om deze aan elkaar te verbinden. Volg het verhaal van James Bond als nieuwe agent tot de ervaren 007. De speelbare scene's zijnafkomstig uit de films: Moonraker, On Her Majesty's Secret Service, Goldfinger, Licence to Kill, Die Another Day en Skyfall.

1,0
Wat ik heb gezien aan trialers kan ik de volgende conclusie trekken: Dit wordt net als Goldeneye: Reloaded een slechte game.

Apart dat ze in deze game dan blijkbaar scenes van Skyfall gebruiken, terwijl de film zelf pas 31 oktober uitkomt. Hoe dan ook, totaal niet aan mij besteed. Golden Eye 007 op de N64 vond ik dan wel weer erg tof.

De skyfall missie is volgens mij DLC.

avatar van Dragonslayer
Gratis DLC toch? Het lijkt me dat ze voor de skyfall missie moeten wachten tot de film uit is. Ondanks dat ik een James Bond fan ben ga ik deze game niet kopen. De graffics in de trailers zien er verschrikkelijk uit. Het kan haast niet anders dan dat dit een erg afgeraffelde game gaat worden.

Sowieso achterlijk dat ze Craig voor alle films gebruiken. Ik wil bij Goldfinger een Sean Connery zien en bij Moonraker een Roger Moore.

Deden ze bij de GoldenEye remake vorig jaar ook al. Werd Brosman plots Craig.

Zout op zeg. Alleen dat al is reden genoeg dat ik dit niet ga spelen. Misschien ooit nog eens.

reviews zijn echt slecht

Heb je toevallig wat linkjes van reviews?

Dit lijkt wel een regelrechte kopie te zijn van CoD. Ongelooflijk.

@ dr channard:

Hele goede review! Eigenlijk komt alles uit wat ik vreesde. Deze game is net zo ruk en Bond onwaardig als GoldenEye Reloaded die ik vorig jaar speelde.

Met een hightech telefoon foto's maken in de jaren 60 Bond film Goldfinger

Daniel Craig zien liggen op de lasertafel van Goldfinger of Daniel Craig zijn dode bruid vast zien houden in On her majesty's secret service

Pijnlijk en kansloos. Wat een lachwekkende klap in het gezicht van echte Bond fans.

En de shootergameplay ziet er exact uit als GoldenEye Reloaded. Saai, eentonig, Call of Duty achtig (die dat 100x beter kunnen) en zeker niet een game dat het Bond gevoel opwekt.

Breng nu gewoon eens een directe HD kopie van GoldenEye 64 uit zeg. Dat is het enige wat ik ooit nog vraag voor een Bond game. Die game was zo stoer, zo boeiend en zo perfect....

1,0
Was wel te verwachten dit. Zeer spijtig.

avatar van Mega Man
Ajax&Litmanen1 schreef:
@ dr channard:

Met een hightech telefoon foto's maken in de jaren 60 Bond film Goldfinger

Mee eens. Die game was revolutionair, memorabel, had een ziel en zat boordenvol met toffe elementen. Waar zijn de bonus levels gebleven in GoldenEye Wii/Reloaded? Om maar te zwijgen van al die cheats. En dan die catchphrase: 'eindelijk weer ouderwetse 4 player fun zoals vroeger met GoldenEye. Ehm...die had Perfect Dark ook...en beide Timesplitters games. Laatst genoemde TS game komt uit 2005, heeft BOTS (geïntroduceerd in PD), een Map Editor en een shitload aan personages, modes, opties en andere mogelijkheden. Wat was GoldenEye Wii dan ineens mager en lelijk (Wii versie) vergeleken met die geweldige game uit 2005 van de originele makers van GoldenEye 64. Het enige wat Eurocom doet is een herkenbare titel plakken op de cover of (in 't geval van 007 Legends) op een makkelijke manier gebruik maken van de 50e verjaadag van James Bond. Nou sorry hoor, dan pak ik liever de originele GoldenEye er bij. En als ik een vette shooter wil spelen van deze tijd dan check ik liever één van de COD games bij m'n broer.

avatar van dr channard
Er zijn ook kamers die compleet zijn gekopieerd uit Goldeneye Reloaded.

Tot nu toe heb ik het eerste deel gespeeld.
Goldfinger.
Shooter actie is tof, setting is tof.
Ik vind het niet zo erg dat het met Craig is.

Minigames waren vaak lastig, vanwege het ontbreken uitleg.
Leuk als je weet hoe.

Ben nu in de 2e film bezig.
Wat is het begin lastig
Protect Theresa.
Die komt met stip binnen in de meest lastige game stukjes ooit.
Maar ik ga hem volbrengen.

Op de minpuntjes na vind ik het een toffe game.
Elke bondgame heeft zijn charme net als elke bondfilm.

Heb het idee dat het ski stukje wel het meest lastige zal zijn van het spel.

avatar van Mega Man
realgorelover schreef:
Op de minpuntjes na vind ik het een toffe game.
Elke bondgame heeft zijn charme net als elke bondfilm..

In het geval van GoldenEye: Rogue Agent (en waarschijnlijk ook 007 Legends) heb ik eerlijk gezegd niet zo veel aan de 'charmes'...of wat er van over is. Die Another Day had ook charmes maar de film blijft een dikke drol.

1,0
Toch maar gekocht om te kijken hoe slecht het is. Ik heb al een paar levels gedaan en het is echt slecht. Ik moet nog even kijken of ik hem door blijf spelen.

1,0
Soms schrijf ik wel eens een review/mening over een spel. 007 Legends is een game die zoiets totaal niet verdiend. Ik geeft dit advies: Als je een fan bent van James Bond, genoten hebt van alle films en plezier hebt gehad met James Bond Nightfire en GoldenEye 007, dan laat dit stuk stront liggen.

avatar van dr channard
Ouh khad zo graag eens een recensie gelezen over deze game

1,0
Hahaha dat zal best wel.