007 Legends (2012)

Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / Xbox 360
single player / online

Ontwikkeld door Eurocom
Uitgegeven door Activision

Legends combineert het verhaal uit zes Bond films, waarbij per Bond acteur één film is gekozen. Tussen de scene's uit de verschillende films door wordt een verhaal als bruggetje gebruikt om deze aan elkaar te verbinden. Volg het verhaal van James Bond als nieuwe agent tot de ervaren 007. De speelbare scene's zijnafkomstig uit de films: Moonraker, On Her Majesty's Secret Service, Goldfinger, Licence to Kill, Die Another Day en Skyfall.

avatar van solidKevin
1,0
Soms schrijf ik wel eens een review/mening over een spel. 007 Legends is een game die zoiets totaal niet verdiend. Ik geeft dit advies: Als je een fan bent van James Bond, genoten hebt van alle films en plezier hebt gehad met James Bond Nightfire en GoldenEye 007, dan laat dit stuk stront liggen.