Hana Samurai: Art of the Sword (2011)

Alternatieve titel: Sakura Samurai: Art of the Sword

Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Grounding

Als held van het spel ben je in een prachtige wereld, vol schoonheden en dodelijk gevaar, op weg om de legendarische Prinses Cherry Blossom te redden. Haar ontvoerder heeft talloze zwaardzwaaiende volgelingen op je pad gestuurd, dus je zult al je vechtersinstinct in de strijd moet gooien om ze te verslaan en haar te bevrijden. Leer te voorspellen welke bewegingen je tegenstanders van plan zijn te gebruiken, ontwijk behendig hun aanvallen, en creëer mogelijkheden om zelf verwoestende tegenaanvallen te plaatsen. Naarmate je vordert, groeien je krachten en vaardigheden om de uiteindelijke kidnapper en diens bewakers uit te schakelen.

Mijn eerste echte aanschaf van een volledige downloadable only game uit de E-Shop van de 3DS! En hij is het waard

Aanrader!