Scribblenauts Unlimited (2012)

Nintendo 3DS / Nintendo Wii U / PC / Nintendo Switch / Xbox One / PlayStation 4
Puzzle
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door 5th Cell
Uitgegeven door Warner Bros.

Ga op avontuur in de grote wijde wereld waar het machtigste wapen je verbeelding is. Help Maxwell inspannende puzzels op te lossen in naadloos in elkaar overlopende, vrije levels door een voorwerp op te roepen. Creëer je eigen originele voorwerpen, geef er unieke eigenschappen aan en deel ze met vrienden om ze in het spel te gebruiken of nog verder aan te passen! En hoor voor het eerst het achtergrondverhaal over Maxwells ouders, zijn 41 broers en zussen (waaronder zijn tweelingzusje Lily), en hoe hij aan zijn magische kladblok is gekomen.

O dit spel lijkt me zo leuk op de 3DS!
kan iemand even vertellen of het de moeite waard is?

avatar van threeohthree
Beetje laat, maar absoluut! Ben er zojuist met oog op Unmasked, ook mee begonnen. Heerlijk frisse game, die vooral fris blijft door de oneindig lijkende Adjectives en objecten. Heb hem zelf op Steam, maar zal op de 3DS zeker net zo leuk zijn.

Op 18 september uitgekomen voor PS4, XBone en Switch als onderdeel van het Sribblenauts Mega Pack, waar ook Scribblenauts Unmasked: A DC Comics Adventure deel van uitmaakt.