Grand Prix Legends (1998)

Racing / Simulation

Ontwikkeld door Papyrus
Uitgegeven door Sierra

Grand Prix Legends simuleert het formule-1 racen van 1967. Neem deel aan een enkele race of aan het volledige seizoen, en kies uit bijvoorbeeld een oude Lotus, Brabham of Ferrari. Race over klassieke circuits zoals Monaco, Rouen, Kyalami, Monza en het 14 mijl lange oude Nurburgring-circuit.

Voor mij zonder enige twijfel het beste spel allertijden. Of eigenlijk sim. Tot vorig jaar nog vrijwel dagelijks gedaan sinds 1998. Het zullen krankzinnig veel uren zijn geweest bij elkaar, maar heeft nooit een seconde verveeld, mede dankzij VROC.