Zoom 909 (1982)

Alternatieve titel: Buck Rogers: Planet of Zoom

Arcade / Commodore 64/128 / Commodore VIC-20 / MSX Series PC / Atari 400/800/XL/XE / Atari Video Computer System / Atari 5200 / Apple II / Texas Instruments TI-99 / ColecoVision / PC / Sega SG-1000 / Sinclair ZX Spectrum

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega, Coleco, Texas Instruments en U.S. Gold

In deze on-rail shooter bestuur je het ruimteschip van Buck Rogers vanuit een derdepersoons perspectief. Het doel is om binnen een bepaalde tijd een vooraf aangegeven aantal vijandige ruimteschepen neer te schieten. Wanneer dit lukt ga je naar de volgende sector. De tijd die over is wordt omgezet in bonuspunten.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.