Warhammer 40,000: Dawn of War (2004)

Alternatieve titel: Dawn of War

Strategy

Ontwikkeld door Relic
Uitgegeven door THQ

Speel met de Space Marines, Chaos, Eldar of de Orks. Je kan je tegenstander uitschakelen door hem simpelweg te vernietigen of de meerderheid van strategische punten te veroveren en behouden. In de campaign mode krijg je als eerste de Blood Ravens (een divisie van de Space Marines) tot je beschikking en ga je proberen terrein terug te veroveren door de tegenaanval in te zetten. Nadat je verder vordert in de campaign krijg je het bevel over verschillende geallieerde rassen (imperials) zodoende om de Orks op elke uithoek van de planeet te vernietigen.

Voorkant ziet er vet uit, heb hem alleen nog nooit gespeeld helaas.

avatar van Freestyle
Qua gameplay één van de beste en leukste RTS games die ik heb gespeeld.

avatar van DoraRing
Wat is het wennen als je games als starcraft en warcraft gewend bent.

avatar van Martijn
Freestyle schreef:
Qua gameplay één van de beste en leukste RTS games die ik heb gespeeld.

klopt, maar toch gaat het om de een of andere manier vervelen na een tijdje.

avatar van davidov
Was geen fan van het spel, klikte gewoon niet echt bij mij en warhammer...

maar ik vond het spel wel ijzersterk.

Verder kan ik er even verder niets over kwijt

4*, dat dan weer wel

avatar van Deftones_JP
Je moet wel een aggressief aanvallende speler zijn anders wordt je overlopen. En laat ik nou net een behoudende RTS-speler zijn met 0,0 ervaring... De setting en de gameplay vond ik wel heel vet.

avatar van DoraRing
Jammer dat ze deze game niet meer draaien op de wcg.

avatar van Prof-dawngamer
ik vind het een cool speleke (behalvelvl 10 omd je alle "chaos" moet kille)speel dit spel nooit als je slegtgezind bent (want andrs pleegt ge zelfmoord):-)

maxmus
met de uitbreiding dawn of war Dark Crusade is het spel op het vetst.
Soulstorm viel een beetje tegen vooral ook door de bugs online.
Maar momenteel wel al gefixt.

Ga hier zo dadelijk mee beginnen...mijn eerste warhammer Strategy game met moderne eenheden. Speelde eerst alleen Mark of Chaos..trouwens een supergame

Net drie missies gedaan en wat is het een heerlijke strategy-game, is ook lekker apart tegenover de RTS-games die ik gespeeld heb. Het vetste is toch wel om eerst zoveel mogelijk strategic points te veroveren..dat tot groei van je leger en voertuigen, om dan met volle macht de vijand uit te roeiren.
Als ik van dit soort spellen speel, ben ik op mijn agressieft, laat niks maar dan ook niest overeind staan of leven wat vijandig is.
Bij dit spel krijg je daar alle gelegenheid toe..zoals de game al flink agressief combat-style heeft

Heerlijke game waar ik dadelijk weer eensgoed voor ga zitten.

k w
gamelord schreef:

Heerlijke game waar ik dadelijk weer eensgoed voor ga zitten.

Als dit spel je beviel en je houd van 2de Wereldoorlog raad ik je Company of Heroes aan Die game heeft precies dezelfde Gameplay ( zelfde makers )

Heb daar deel 1 van k w, maar als je maar één deel van die serie hebt is het niet zo leuk om steeds naar de velden te kijken die gesloten zijn. Ik heb de game hier nog liggen, maar vergeet steeds aan mijn broertje te vragen of hij ze nog kan regelen.

Maar de laatste tijd neig ik toch meer naar RPG games op dit moment..Warhammer wilde ik gewoon eens gespeeld hebben om te kijken of het de medieval Warhammer aanvulde....en dat doet het zeker!!