Grand Prix 3 (2000)

Racing / Simulation

Ontwikkeld door MicroProse
Uitgegeven door MicroProse

Grand Prix 3 is een complete simulator voor het Formule 1 wereldkampioenschap van 1998. Je hebt de beschikking over alle wagens, coureurs en circuits van dit seizoen. Je kunt het complete wereldkampioenschap spelen, alle activiteiten van éé race-weekend nabootsen en gewoon oefenen op circuits. Je kunt racen met verschillende 'driver-aids', die het besturen van je bolide iets eenvoudiger maken, maar je kunt het jezelf natuurlijk zo moeilijk en realistisch mogelijk maken.

Eigenlijk bijna hetzelfde als GP2, wel betere graphics en geüpdate rijders, auto's en circuits (al waren de laatste 3 ook al te realiseren met behulp van de editor en diverse mods die op internet te vinden waren).

wanneer komt de nieuwe Grand Prix

Als de rechten nou weer eens vrij komen..

avatar van Raymond
De opvolger van GP2 is nu nog steeds een van de beste racesims allertijden, ondanks dat het spel al weer enkele jaren oud is,
Ik rij hier nog steeds mee met een 2007 carsetje die ik op internet gevonden heb.

burningonsunday
tof! waar heb je die gevonden? ik zocht er laatst ook naar, maar kon het nergens vinden...

avatar van jassertje
gp2 blijft beter:D