The Incredible Hulk (1994)

Sega Game Gear / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES

Ontwikkeld door Probe
Uitgegeven door U.S. Gold

Als de Hulk speel je langs vijf tweedimensionaal scrollende stages tegen de aartsvijand 'The Leader' en zijn volgelingen; Rhino, Absorbing Man, Abomanation en Tyrannus. Je vecht tegen ze in de stad, de bouwplaats, het doolhof van Tyrannus en het hoofdkwartier van The Leader. De Hulk kan als hij teveel geslagen wordt terug veranderen in Bruce Banner, welke toegang heeft tot kleine kruipruimtes. Hij kan daar speciale objecten vinden om de levensmeter van de Hulk weer aan te vullen. Als je als dr. Banner teveel geraakt wordt, verlies je een leven.