Urban Chaos (1999)

PC / PlayStation / Sega Dreamcast / PlayStation 3 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Mucky Foot
Uitgegeven door Eidos

Steden worden overspoeld door een apocalyptische vorm van geweld. Ligt dit aan de stedelijke frustraties of gaat het hier om een sinistere cult die iedereen onder zijn controle heeft? Je speelt politieagente D'Arcy Stern of voormalig soldaat Roper McIntyre en het is aan jou om antwoorden te vinden en om een einde te maken aan het bloedbad dat plaats vindt in de steden.

avatar van Tha)Sven
Erg leuk spel met helaas wel erg veel bugs. Toch vond ik de levels erg gevarieerd en er was actie genoeg. De besturing was soms ook een beetje irritant. Vooral bij het auto rijden. Dit was een van de eerste games die ik helemaal zonder cheats had uitgespeeld
Vanwege nostalgie krijgt het nog 4 sterren.

avatar van Donkerwoud
Toentertijd veel lol mee gehad als een soort vooroorlogse GTA 3D. Zal vast heel slecht zijn als ik hem nu weer speel.

avatar van PsxPs2Ps3
3,5* , was vroeger een leuke game , is ook al bijna 10jaar oud. Wat gaat de tijd snel Vooral dat moment dat je in de die disco terechtkomt en dat liedje afspeelt van 3Jays - Feeling it to :d blijft een mooie memory :d

avatar van AsLuM-
Vroeger zat gespeeld was altijd leuk, Tot dat ik steeds een level tegenkwam wat ik maar niet uit kreeg. Heb toch wel genoten van dit spel.

Geluid : 10*

Graphics : 4*