Power Quest (1998)

Game Boy Color
Fighting / RPG

Ontwikkeld door Japan System Supply
Uitgegeven door Sunsoft en Capcom

Een nieuwe rage heeft de stad in zijn grip, Robot Modeling, het maken van, en vervolgens vechten met, model robots. School is net uit en de zomervakantie is aangebroken, als je samen met je vriend Louis zit te dromen van mee te doen aan de modeler toernooien, maar samen hebben jullie maar genoeg geld voor een onderdeel. Gelukkig blijkt bij thuiskomst dat je de hoofdprijs hebt gewonnen in een modeler wedstrijd waar je aan deelnam, de keuze uit een complete eigen robot.

avatar van theo79
Dit spel hoop ik binnenkort te scoren. Iemand ervaring met dit spel? Ben wel benieuwd of het een beetje aanvoelt als Street fighter qua gameplay?

avatar van theo79
Inmiddels dit spel weten te bemachtigen.
Het is een fighting rpg.
Je dwaalt wat rond en regelmatig kom je in gevechten terecht.
De gameplay lijkt erg op die van Street fighter en voor een gameboy color spel verloopt het ook best soepel. Geen onaardige fighting game.