The Muppets: On with the Show (2003)

Alternatieve titel: Jim Henson's Muppets: On With The Show!

Game Boy Advance / PC

Ontwikkeld door Vicarious Visions
Uitgegeven door Activision en TDK

De Muppets gaan door met hun show en jij moet hen daarmee helpen om de optredens foutloos te laten verlopen. Er zijn zes minigames te spelen en twee verborgen bonusgames. Je moet Kermit helpen om banjo te spelen zonder dat andere muppets hem van zijn bootje duwen, de Zweedse chef moet de keuken vrijhouden van ratten door ze met een pan te slaan, Bunsen Honeydew en Beaker moeten de verkeerde onderdelen van een lopende band halen, stuntman Gonzo the Great moet tegen een muur botsen zonder door de obstakels op de weg geraakt te worden, Animal moet op de muziek het juiste ritme drummen en Miss Piggy moet Kermit redden in een gevecht met een prehistorisch varken.

avatar van PC.ENGINE.FAN
1,5
Ik ben een liefhebber van de oude muppetsafleveringen. Het valt me op dat elke film en elk computerspelletje dan ook allemaal zo slecht en kinderachtig zijn.

Neem nou deze: sinds wanneer waren de Muppets dan echt op kinderen gericht, daar had Jim Henson toch sesamstraat voor?? En het lijkt wel of de doelgroep voor On with the Show tussen de 4 en 8 jaar moet liggen. De onderdelen hebben een niveau van het kaliber, vul de ontbrekende letter in

WOESTIJNV_S

Ja, en dan heb je al gewonnen. Om er nog een grotere belediging van te maken zijn de hogere moeilijkheidsgraden vergrendeld en kun je alleen op EASY spelen.
Welk kind van tussen de 4 en 8 had er toen al een Gameboy Advance?? Geef kinderen liever een blokkendoos en respecteer de Muppets!!