SMITE (2012)

PC / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch
RPG / Action

Ontwikkeld door Hi-Rez
Uitgegeven door Hi-Rez

Smite is een multiplayer online battle arena (Moba) spel, geïnspireerd door DOTA, maar in plaats van een overhead-camera wordt het gespeeld in de derde persoon perspectief. Spelers kiezen uit mythische goden waarmee ze in een team van vijf vechten voor de heerschappij over de arena.

avatar van Re51DeNt_Ev1L
Echt de moeite. Indien je LOL speelt of gespeeld hebt moet je deze zeker ook eens proberen. Naar mijn mening zelfs beter dan League . Hou wel van het Third person perspectief.

Heb hier ook een review over geschreven op mijn site. Indien jullie deze eens willen lezen. Breng gerust eens een bezoekje

Duo Review: Smite | GamebreakGamebreak

Ziet er ook wel vermakelijk uit in de zelfde stijl als Paladins (2016)