Aztec Adventure (1987)

Alternatieve titels: Aztec Adventure: The Golden Road to Paradise | Nazca '88: The Golden Road to Paradise

Sega Master System

Ontwikkeld door Sega
Uitgegeven door Sega

Ergens, diep verborgen in het dichte oerwoud van Mexico, ligt het legendarische paradijs van de Azteken. De enige manier om er te geraken is via een doolhof dat vergeven is van demonen, monsters en geesten uit het Azteekse rijk. Niño is een dappere avonturier die op zoek is naar het paradijs, maar hij is niet de enige. Papi, Pupe en Poh kunnen vijanden zijn, maar ook vrienden wanneer ze met geld worden omgekocht. Niño heeft een zwaard om zich te verdedigen en een verzameling objecten om langs gevaren in het doolhof te komen. In tien verschillende doolhoven moet hij door moerassen, ruïnes, woestijnen, bossen en ondergrondse waterwegen om het Azteekse paradijs te vinden. Aan het eind van elk doolhof moet een demoon verslagen worden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.