Project IGI: I'm Going In (2000)

Ontwikkeld door Innerloop
Uitgegeven door Eidos

Steel vliegtuigen, hang aan trams of ga met de trein er zijn geen barrieres. Jij bent Jones de SAS veteraan die nu voor de Britse regering moeilijke klusjes opknapt en de beschikking heeft over de nieuwste wapens. In deze geheel 3D wereld kun je rijden, vliegen en rennen.

avatar van sinterklaas
Je hebt niet eens een richt puntje in dit spel.

Een crosshair bedoel je? Jawel hoor:

avatar van sinterklaas
Toen ik hem speelde was ie er niet.

avatar van Tha)Sven
Ik kan hem me ook niet herinneren. Bij dit spel was je na twee schoten toch ook al dood. Ik vond het een vervelend spel, het was erg vermoeiend om verder te komen.

Die crosshair kan je vast gewoon aan en uit zetten.

Ik vond het af en toe ook een vervelend spel maar toch wel uitdagend genoeg om door te gaan, ook als je voor de zoveelste keer een stuk niet kan halen. Moeilijk was het in ieder geval wel.

avatar van davidov
Zaten zeer uitdagende levels tussen, zelden heb ik zoveel moeten herhalen en herhalen voordat iets een beetje vlekkeloos lukte. Enige jammerlijke was de laatste missie, vrijwel onmogelijk lang level met veels te veel tegenstanders en erg weinig health spuiten, tot 3x toe denk je er te zijn en gaat het verder. En dan heb ik het niet eens over de verschrikkelijke eindbaas gehad.

All in all toch 4*

avatar van jaspertje3
Zaten veeeel fouten in dit spel, allemaal kleine bugjes zodat het spelen er niet beter op werd. Verder ook lelijk gemaakt en totaal geen boeiend spelletje dat je 't liefst zo snel mogelijk weer terug in de kast gooit.
2 sterren

Tof spel als je eenmaal aan het spelen was, maar ik herinner me nog hoe irritant ie was. Je kon geloof ik niet saven tijdens het spelen van een level en dus schreeuwde je soms alles bij elkaar als je vlak voor het einde van een level na een uur spelen toch het loodje legde. Het spel was best pittig meen ik te herinneren. Je kon in die tijd niet zo vaak in een game echt door open landschappen lopen. Delta Force begon er mee, Project IGI ging er goed mee door. Het idee was tof. Je moest schieten, hacken, mensen helpen, snipen, verdedigen...

Maar het save systeem verpestte heel veel, anders was dit een echte topper. Je ging snel dood na enkele schoten en als je dan echt enorme stukken over moet spelen, dan is de lol er snel af.

avatar van Timmy757
Vond dit altijd een zeer tof spel, alleen wel heel erg lastig vaak, heb ook helaas nooit het allerlaatste level kunnen uitspelen .

avatar van andnino
Het laatste level is inderdaad vrijwel onmogelijk, alleen op easy zou je nog een kans maken.
Ik heb me hier toch bijzonder mee vermaakt, ondanks dat save systeem.

avatar van PebeVai
Veel fouten, en het save systeem was crapp..

En ja zelfs ik heb een pain in the ass gehad toen ik het laatste level speelde op easy..

avatar van Gatvol
ook veel goeie herinneringen aan, of was dat mijn ex..?

anyway, ik zat helemaal in dit spel..laatste level was inderdaad FUBAR maar ben er doorheen gekomen.

eidos zou eigenlijk een remake hiervan moeten maken, lijkt me super.

avatar van uleken
hoe kan ik nu project IGI spelen

avatar van uleken
ja het ziet me er een leuk spel uit!!!