Family Guy: Back to the Multiverse (2012)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Heavy Iron
Uitgegeven door Activision

Stewie reist samen met Brian verschillende universa af om op zoek te gaan naar zijn aartsvijand: zijn gemene tweelingbroer Bertram. Deze heeft zijn zinnen gezet op Quahog, en wil het stadje koste wat het kost vernietigen. Zowel Stewie als Brian hebben hun eigen unieke wapens en vaardigheden waarmee ze het tegen hun vijanden op kunnen nemen. Zo heeft Stewie de beschikking over een golfclub welke hij kan gebruiken bij mêlee gevechten. Het spel bevat een coöperatieve modus waarin je de verhaallijn samen met een andere speler kunt doorlopen.

SouthParkFan
Dit MOET IK HEBBEN.

Eerst even een xBox en PS3 aanschaffen... xD

Enorm grappige game. Niet de beste game ooit gemaakt, maar vermaak me er prima mee. Net level 4 gehaald, pussywhipped, wat ik overigens het minste level vond tot nu toe.

blijft een heerlijke game.
lekker piraatje gespeeld.
wel verrekte moeilijk dit level, maar wel fijn dat je wel je eigen leven houd en de levelboss zijn leven niet terugkrijgt. Maakt het uiteindelijk wat makkelijker.