Fantastic Night Dreams: Cotton (1991)

Alternatieve titel: Fantastic Night Dreams: Cotton - Original

Arcade / TurboGrafx-16 CD / PlayStation / NeoGeo Pocket Color / PlayStation Portable / PlayStation 3 / PlayStation Vita / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Success
Uitgegeven door Success, Sega, Hudson, Namco, Electronic Arts, SNK en Turbo Technologies

Een duisternis heeft de wereld overgenomen, de morgenstond breekt niet meer aan en het land raakt overspoeld met monsters en demonen. De jonge heks Cotton kan dit echter niks boeien, het enige wat haar bezig houdt is haar favoriete snoepgoed 'Willows'. Ze besluit op haar bezemsteel op zoek te gaan, maar voordat ze kan vertrekken vraagt het elfje Silk haar om hulp. Met de belofte van een extra lekkere 'Fairy Willow' weet ze Cotton over te halen om samen de kwade krachten die het land kwellen uit de lucht te knallen.

Dit vind ik een bijzonder matig uitgewerkt spel, wat veel leuker en plezanter is dat is deze Cotton Reboot! (2021) - GamesMeter.nl.