Fantastic Night Dreams: Cotton (1989)

Alternatieve titels: Cotton: Fantastic Night Dreams | Fantastic Night Dreams: Cotton - Original

Arcade / NeoGeo Pocket Color / Nintendo Entertainment System / PC / PlayStation / TurboGrafx-16 CD

Ontwikkeld door Success
Uitgegeven door Success, Sega, Hudson, Namco en Electronic Arts

Een duisternis heeft de wereld overgenomen, de morgenstond breekt niet meer aan en het land raakt overspoeld met monsters en demonen. De jonge heks Cotton kan dit echter niks boeien, het enige wat haar bezig houdt is haar favoriete snoepgoed 'Willows'. Ze besluit op haar bezemsteel op zoek te gaan, maar voordat ze kan vertrekken vraagt het elfje Silk haar om hulp. Met de belofte van een extra lekkere 'Fairy Willow' weet ze Cotton over te halen om samen de kwade krachten die het land kwellen uit de lucht te knallen.