New Super Mario Bros. 2 (2012)

Nintendo 3DS
Platform

Ontwikkeld door Nintendo

In deze 2D-platformer, naar de klassieke Super Mario Bros. -spellen, speel je met Mario of Luigi. Nieuw is de terugkeer van het 'blad' welke Mario de staart en oren van een wasbeer geeft, en hem in staat stelt om te vliegen. De campagne bevat een coöperatieve modus voor twee spelers. Daarnaast bevat het spel de zogenaamde 'Gold Rush' -modus, waarin je in drie aaneengesloten levels, en met maar één leven, zoveel mogelijk gouden muntjes moet verzamelen.

...tijdje terug (een week of 2-3) gekocht en ik amuseer me er best mee. Maar eh...ik realiseerde me pas na het lezen van deze thread dat mijn 3DS ook zomaar even spellen in 3D kan spelen! Zo vaak gebruik ik die feature dus tegenwoordig...

avatar van 3bdelilah
Ik zag hier net reclame voor op de tv.

WHAT YEAR IS IT

avatar van horizon
evergreens never die...

spelfreak
Damn. Wel weer eventjes schrikken dat dit spel alweer drie jaar oud is... Moet hoognodig mijn 3DS collectie bijwerken!

avatar van GameGirl Expert
beetje makeleik! ik vermoord iedere koompa. en ik ben heel goed! ik heb ontelbaaarduizend munten! ik ben beste!

avatar van finalman
Ik stam nog af uit de tijd van de grijze Game Boy. Vandaag een Nintendo 2DS XL aangeschaft. Goh, ik moet nog veel leren.

1 ding snap ik niet (het is een screenshot van internet): aantal munten rechtsonder

Toen ik nog maar begonnen was (world 1-1) had ik reeds 17.000 munten. Hoe kan dat nu?
Iemand die het antwoord weet?