
Watch_Dogs (2014)
Alternatieve titel: Watch Dogs
mijn stem
3,36
(84)
84 stemmen
PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One / Nintendo Wii U / Google Stadia
Action
single player / online
Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft
In dit third person actiespel heeft een Central Operating System de stad Chicago in zijn greep. De speler, die de rol van hacker Aiden Pearce op zich neemt, verzet zich tegen dat systeem, dat er op gericht is mensen te volgen en informatie over ze op te slaan via mobiele telefoons en online profielen. Als hacker kan Pierce de stad letterlijk als wapen gebruiken, zoals telecommunicatie plat leggen en stoplichten aan- of uitzetten.
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2013, 20:08 uur
Toen ik de game voor het allereerst zag, was ik overtuigt tot dat ik bij mijn neef Assasins Creed speelde. Ik wist niet echt wat ik moest doen. Ik deed alleen maar een beetje rond klimmen en hangen in een stadje of dorpje. Misschien begrijp ik die game nog niet helemaal goed. Ik zal die game nog eens even goed proberen te spelen. Want ik ben nogal voor de realistische, mooie en gedetailleerde game's met een sterk verhaal. Dus daar over zat ik zeker niet in mijn maag.
Ook deze game is van Ubisoft en ik moet zeggen... Ik ben hier zo van overtuigd en 100% zeker van, dat ik deze zeker zal gaan halen! Wat is Ubisoft ver vooruit gegaan zeg! Daarbij sprong ik een gat in de lucht toen ik hoorde dat het niet alleen is weg gelegd voor de PS4 maar ook speelbaar is voor de PS3. Een grote opluchting en blijdschap voor mij!
Waarom ik deze game ook graag wil hebben is het feit dat het er zo fijn en fantastisch uitziet!
Qua vechten en schieten is de gameplay een heel klein beetje hetzelfde als bij mijn favoriete game:
Max Payne 3. Deze game heeft ook een goede verhaallijn lijkt mij en het ziet er ook nog eens goed realistisch en gedetailleerd uit.
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat er voor mij te wachten staat en èèn ding is zeker...
Ik geef Ubisoft èèn kans!

Ook deze game is van Ubisoft en ik moet zeggen... Ik ben hier zo van overtuigd en 100% zeker van, dat ik deze zeker zal gaan halen! Wat is Ubisoft ver vooruit gegaan zeg! Daarbij sprong ik een gat in de lucht toen ik hoorde dat het niet alleen is weg gelegd voor de PS4 maar ook speelbaar is voor de PS3. Een grote opluchting en blijdschap voor mij!
Waarom ik deze game ook graag wil hebben is het feit dat het er zo fijn en fantastisch uitziet!
Qua vechten en schieten is de gameplay een heel klein beetje hetzelfde als bij mijn favoriete game:
Max Payne 3. Deze game heeft ook een goede verhaallijn lijkt mij en het ziet er ook nog eens goed realistisch en gedetailleerd uit.
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat er voor mij te wachten staat en èèn ding is zeker...
Ik geef Ubisoft èèn kans!

0
geplaatst: 16 juni 2013, 15:09 uur
Pre-ordered!
GTA meets Hitman! Lijkt me geweldig, hopelijk word het niet zulke repetitieve crap als Assassins Creed...
GTA meets Hitman! Lijkt me geweldig, hopelijk word het niet zulke repetitieve crap als Assassins Creed...

0
spelfreak
geplaatst: 1 juli 2013, 23:21 uur
In hetzelfde jaar dat GTA V uitkomt? In hetzelfde jaar dat tal van nieuwe next-gen games uitkomen? Het gaat spannend worden met de VGA's iig 


0
bro
geplaatst: 3 juli 2013, 13:37 uur
Ik denk dat deze de teleurstelling van het jaar gaat worden
Deze game is enorm gehyped terwijl het voor Ubisoft "just another game" was. Nu hebben ze hun focus uiteraard verlegt sinds alle persaandacht. Maar toch denk ik dat ze de verwachtingen niet (volledig) gaan kunnen inlossen. Ik hou me in ieder geval op de achtergrond. Testen jullie hem maar eens uit voor mij 


0
geplaatst: 3 juli 2013, 14:07 uur
Deze game gaat GTA V helemaal om ver blazen hoop ik.
Wat ik ervan heb gezien is helemaal geweldig gewoon!
Wat ik ervan heb gezien is helemaal geweldig gewoon!
0
geplaatst: 3 juli 2013, 17:05 uur
Denk dat niet. Ubisoft kan niet tippen aan Rockstar.
Bij Rockstar voel je nog echt de liefde voor wat ze doen. Ubisoft zijn vooral gewoon een stel corporate gasten die het bij mij redelijk verbruid hebben door hiervoor na spetterende trailers een kartelig onaf product te leveren.
Moet het dus echt nog zien wat ze hier uiteindelijk mee gaan doen.
Bij Rockstar voel je nog echt de liefde voor wat ze doen. Ubisoft zijn vooral gewoon een stel corporate gasten die het bij mij redelijk verbruid hebben door hiervoor na spetterende trailers een kartelig onaf product te leveren.
Moet het dus echt nog zien wat ze hier uiteindelijk mee gaan doen.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 10:18 uur
Hier is nog een trailer voor de mensen die hem willen zien
Honored Trailer

0
geplaatst: 2 augustus 2013, 10:52 uur
Goeiemorgen. Geweldige trailer JustMike. maar ik vrees dat dit toch een gevalletje gaat worden net als Assassins creed destijds... helemaal gehyped, schitterende trailers, zeer positieve eerste geluiden.. maar dan valt het gewoon tegen omdat het bijv. enorm repetieve gameplay heeft of bugs of weet ik veel wat. Waar ik blindelings uitkijk naar GTA5 ben ik hier voorzichtiger mee, maar we gaan het vanzelf zien. Laters.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 11:54 uur
Ik zie WiiU nergens staan in die trailer. Komt nog wel gewoon uit toch daarop, toch?
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:14 uur
Opvallend is wel dat de graphics in deze trailer aanzienlijk naar beneden zijn bijgesteld, dit zijn dus waarschijnlijk de daadwerkelijke gameplay beelden. Het kon ook bijna niet anders dat alles wat we eerder zagen niet de uiteindelijke graphics zouden zijn.
Nou vind ik een goede gameplay aanzienlijk belangrijker dan het uiterlijk, maar velen (zo niet de meesten) vinden uiterlijk blijkbaar belangrijker.
De sfeer die het spel uit lijkt te stralen vind ik geweldig en dat is voor mij het belangrijkste, ik ga denk ik echt wel genieten hiervan! En inderdaad doet het me heel erg denken aan Person of Interest ja!
Nou vind ik een goede gameplay aanzienlijk belangrijker dan het uiterlijk, maar velen (zo niet de meesten) vinden uiterlijk blijkbaar belangrijker.
De sfeer die het spel uit lijkt te stralen vind ik geweldig en dat is voor mij het belangrijkste, ik ga denk ik echt wel genieten hiervan! En inderdaad doet het me heel erg denken aan Person of Interest ja!

0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:32 uur
Confusie schreef:
Denk dat niet. Ubisoft kan niet tippen aan Rockstar.
Bij Rockstar voel je nog echt de liefde voor wat ze doen. Ubisoft zijn vooral gewoon een stel corporate gasten die het bij mij redelijk verbruid hebben door hiervoor na spetterende trailers een kartelig onaf product te leveren.
Moet het dus echt nog zien wat ze hier uiteindelijk mee gaan doen.
Denk dat niet. Ubisoft kan niet tippen aan Rockstar.
Bij Rockstar voel je nog echt de liefde voor wat ze doen. Ubisoft zijn vooral gewoon een stel corporate gasten die het bij mij redelijk verbruid hebben door hiervoor na spetterende trailers een kartelig onaf product te leveren.
Moet het dus echt nog zien wat ze hier uiteindelijk mee gaan doen.
Ja mee eens. GTA is al jaren in ontwikkeling. Al denk ik zeker dat ze rekening moeten houden met Watchdog. Watchdog is toch wat rauwer.
GTA is auto rijden een beetje knallen hier en daar. Er zit geen echte actie in die je van je stoel blaast. GTA Is van hoog niveau maar vaak wat saai. Geef mij maar een game zoals Watchdog rauw en bruut in een open wereld.
0
geplaatst: 2 augustus 2013, 23:59 uur
Voor mij is Rockstar nog altijd de meester in dit genre. En zoals ik laatst al bij GTA 4 schreef is dat toch hoe dan ook voor mij het beste wat er de laatste jaren op sandbox gebied is verschenen. Al het andere is meestal wel leuk maar waarborgt voor mij mij toch altijd een soort minder authentiek meer wannabe achtig gevoel. En dat gevoel krijg ik ongeacht van het uiteindelijke grafische resultaat bij deze verder zeer gelikte beelden eigenlijk ook weer.
Geforceerde vernieuwingsdrang heeft er daarnaast toe geleid dat we nu allerlei leipe shit uit kunnen halen met een mobieltje. Maar ik moet tevens nog gaan zien hoe leuk dat uiteindelijk gaat zijn.
Geforceerde vernieuwingsdrang heeft er daarnaast toe geleid dat we nu allerlei leipe shit uit kunnen halen met een mobieltje. Maar ik moet tevens nog gaan zien hoe leuk dat uiteindelijk gaat zijn.
0
geplaatst: 8 augustus 2013, 00:45 uur
Ik ben helaas totaal geen fan van ubisoft... maar dit lijkt me toch erg interessant om te spelen.

0
SvV_Ying
geplaatst: 22 augustus 2013, 23:10 uur
Preview - Hands-on | 22 augustus 2013 - Wat mij het meest is bijgebleven van de E3 van 2012 is de persconferentie van Ubisoft en dan met name de laatste vijf minuten. Als grote verrassing werd er een nieuw IP genaamd Watch_Dogs aangekondigd. Vele E3-awards werden gewonnen en Ubisoft had er een potentiële topper bij, zo leek. Deze week kon ik eindelijk aan de slag met de game op gamescom, een moment waar ik dus al langer dan een jaar op wacht.
Dit heb ik gespeeld
Achter gesloten deuren bij Ubisoft kon ik een half uur genieten van Watch_Dogs, draaiend op een pc en te spelen met de DualShock 4. Ik heb eerst een kwartier meegekeken met een andere journalist, die er niet veel van kon. Daarna mocht ik zelf, voor de eerste keer, de DualShock 4 in de handen nemen en aan de slag met Watch_Dogs. De demo draaide vooral om het hacken en daar is deze preview dan ook op gericht.
Dit is Watch_Dogs
Als je op dit moment nog niet weet wat Watch_Dogs is, heb je het laatste anderhalf jaar onder een steen geleefd of ben je nu totaal op de verkeerde plek. Wat de reden ook is: Watch_Dogs is een open wereld-game en een nieuw IP van Ubisoft. Net als in het moderne leven staan mobiele telefoons en elektronica centraal in de game. De mobiele telefoon van hoofdpersonage Aiden Pearce is zijn grootste vriend en een wapen waarmee hij allerlei elektronica kan hacken, van verkeerslichten tot heftrucks en van camera's tot pinautomaten.
Tijdens de demo was ik vrij om te gaan en staan waar ik wou, maar voordat ik het hacken kon uittesten moest ik dat eerst vrijspelen in het betreffende gebied. Alle elektronica van de stad Chicago is verbonden met het zogenaamde Central Operating System (CTOS). Elk district in de game, zo'n 8 in totaal, heeft zijn eigen centrale toegangspunt tot dit CTOS. Zodra deze gehackt is, kan Aiden met zijn mobiel in dat district pas echt leuke dingen doen. Het is dus niet mogelijk om direct vanaf het begin al alles en iedereen te hacken, dit moet per district en naarmate het verhaal vordert vrijgespeeld worden.
Taak was dus om eerst het centrale punt van het district te hacken. Met een auto reed ik naar het betreffende punt en eenmaal aangekomen waren er twee mogelijkheden: guns blazing of stealth. Ik koos voor stealth en bracht vijanden één voor één om en kon me via een simpel coversysteem met één druk op de knop van cover naar cover verplaatsen. Eenmaal het toegangspunt gehackt, begon de lol pas echt. Met Aiden's mobieltje in de aanslag kon ik allerlei gegevens zien van de NPC's die voorbij liepen. Hun inkomen en favoriete bezigheden bijvoorbeeld. Zo kwam ik een voormalig air guitar champion tegen en een frequent porn star.
Je mobieltje gebruiken is niet alleen leuk, maar ook erg nuttig tijdens missies en achtervolgingen met de politie op je hielen. Zo moest ik een gebouw ongezien binnendringen en daar was de mobiel wederom het belangrijkste wapen. Via het hacksysteem kon ik het zicht van alle camera's gebruiken om mijn omgeving te scannen en kon ik de camera's ook uitzetten. Kijkend vanuit een camera heb je weer toegang tot alle elektronische apparaten in dat zicht, waardoor de mogelijkheden groots zijn. Tof was dat ik op een gegeven moment metalen panelen uit de grond liet schuiven en dus als het ware een nieuwe covermogelijkheid tevoorschijn toverde.
Ook tijdens achtervolgingen is het hacken van grote waarde. Per ongeluk pakte ik mijn geweer tevoorschijn en dat ging de burgers van de stad niet onopgemerkt voorbij. Enkele van hen belden de politie en binnen no time zaten er een paar agenten achter me aan. Tijdens het rijden in een auto duiken er bij de elektronica die je passeert icoontjes op, die aangeven dat de elektronica te hacken is. Zo kun je bijvoorbeeld een brug open en dicht laten gaan of een stoplicht op groen zetten, waardoor er een megabotsing ontstaat. Een trein hacken en daarmee je ontsnapping voltooien kan ook. Let wel, niet alle mogelijkheden zijn direct beschikbaar, sommige moet je in de loop van de game vrijspelen.
Dit vond ik tof
Burgers met hun mobieltjes
In de meeste open wereld-games spelen mobiele telefoons helemaal geen rol en zijn ze niet fors vertegenwoordigd op het straatbeeld. Raar eigenlijk, want tegenwoordig hebben er bijna meer mensen wél dan niet een mobiel in de hand. In Watch_Dogs zie je overal mobieltjes en telefonerende mensen. Wat dit zo tof maakt is dat ze deze ook echt gebruiken zoals wij dat in het dagelijks leven doen. Zo creëerde ik een botsing en kwam er meteen een grote groep mensen foto's maken met hun mobieltje of begonnen ze direct naar het thuisfront te bellen. Toen ik een wapen in de hand nam, was ik wat minder blij, want een grote groep mensen belde meteen de politie. Erg toffe details!
Hackmogelijkheden
In de korte tijd dat ik heb kunnen spelen, kwam het hacken erg goed en gevarieerd uit de verf. Het is geen gimmick, het is echt broodnodig tijdens missies. Door een heftruck te hacken kon ik deze op en neer laten gaan en zo een verdieping hoger komen en via camera's kon ik elektronica in de omgeving manipuleren. Dit soort mogelijkheden dienen zich overal aan. Ook tijdens het vrij rijden in de stad zag ik volop mogelijkheden om te hacken. Het tofst was een brug die ik open liet gaan, waardoor ik met een grote sprong de overkant nog wel bereikte, maar mijn achtervolgers minder fortuinlijk waren en in het water eindigden.
Hier zet ik vraagtekens bij
Zijn er genoeg zij-activiteiten?
Watch_Dogs bevat ongetwijfeld een grote lading missies die bij het verhaal horen, maar hoe zit met de zij-activiteiten? In een open wereld-game zijn de dingen die je naast het verhaal kan ondernemen vaak net zo belangrijk als het verhaal en de missies zelf en daar zet ik voorlopig nog vraagtekens bij. De medewerker van Ubisoft kon mij nog niet echt overtuigen toen hij zei dat er genoeg te doen zal zijn in de stad, zoals races, vecht- en hackmissies. Hopelijk maak ik me voor niks druk en is de setting van Watch_Dogs uiteindelijk een bruisend geheel dat ook naast het verhaal genoeg content bevat.
Dit vond ik ervan
Een half uur met een open wereld-game als Watch_Dogs is natuurlijk veel te kort om een oordeel te vellen, maar dat Ubisoft hier een topper in handen heeft, kan bijna niet anders. Watch_Dogs schotelt een moderne free roaming-game voor waar mobieltjes en informatie een net zo grote rol spelen als in het dagelijks leven. Het hacken is naast de fun ook echt een belangrijke feature in de game, die op veel manieren te gebruiken is. Ik ben voorlopig erg tevreden. Nu nog hopen dat de game ook naast het verhaal genoeg te bieden heeft en we hebben een topper.
Watch_Dogs wordt ontwikkeld door Ubisoft Montreal en uitgegeven door Ubisoft. De game komt 21 november 2013 naar de pc, PlayStation 3, Xbox 360 en Wii U. De game komt later ook naar de next-gen-systemen van Sony en Microsoft. Van Watch_Dogs is ook een film bevestigd en er zijn al plannen om er een franchise van te maken.
Dit heb ik gespeeld
Achter gesloten deuren bij Ubisoft kon ik een half uur genieten van Watch_Dogs, draaiend op een pc en te spelen met de DualShock 4. Ik heb eerst een kwartier meegekeken met een andere journalist, die er niet veel van kon. Daarna mocht ik zelf, voor de eerste keer, de DualShock 4 in de handen nemen en aan de slag met Watch_Dogs. De demo draaide vooral om het hacken en daar is deze preview dan ook op gericht.
Dit is Watch_Dogs
Als je op dit moment nog niet weet wat Watch_Dogs is, heb je het laatste anderhalf jaar onder een steen geleefd of ben je nu totaal op de verkeerde plek. Wat de reden ook is: Watch_Dogs is een open wereld-game en een nieuw IP van Ubisoft. Net als in het moderne leven staan mobiele telefoons en elektronica centraal in de game. De mobiele telefoon van hoofdpersonage Aiden Pearce is zijn grootste vriend en een wapen waarmee hij allerlei elektronica kan hacken, van verkeerslichten tot heftrucks en van camera's tot pinautomaten.
Tijdens de demo was ik vrij om te gaan en staan waar ik wou, maar voordat ik het hacken kon uittesten moest ik dat eerst vrijspelen in het betreffende gebied. Alle elektronica van de stad Chicago is verbonden met het zogenaamde Central Operating System (CTOS). Elk district in de game, zo'n 8 in totaal, heeft zijn eigen centrale toegangspunt tot dit CTOS. Zodra deze gehackt is, kan Aiden met zijn mobiel in dat district pas echt leuke dingen doen. Het is dus niet mogelijk om direct vanaf het begin al alles en iedereen te hacken, dit moet per district en naarmate het verhaal vordert vrijgespeeld worden.
Taak was dus om eerst het centrale punt van het district te hacken. Met een auto reed ik naar het betreffende punt en eenmaal aangekomen waren er twee mogelijkheden: guns blazing of stealth. Ik koos voor stealth en bracht vijanden één voor één om en kon me via een simpel coversysteem met één druk op de knop van cover naar cover verplaatsen. Eenmaal het toegangspunt gehackt, begon de lol pas echt. Met Aiden's mobieltje in de aanslag kon ik allerlei gegevens zien van de NPC's die voorbij liepen. Hun inkomen en favoriete bezigheden bijvoorbeeld. Zo kwam ik een voormalig air guitar champion tegen en een frequent porn star.
Je mobieltje gebruiken is niet alleen leuk, maar ook erg nuttig tijdens missies en achtervolgingen met de politie op je hielen. Zo moest ik een gebouw ongezien binnendringen en daar was de mobiel wederom het belangrijkste wapen. Via het hacksysteem kon ik het zicht van alle camera's gebruiken om mijn omgeving te scannen en kon ik de camera's ook uitzetten. Kijkend vanuit een camera heb je weer toegang tot alle elektronische apparaten in dat zicht, waardoor de mogelijkheden groots zijn. Tof was dat ik op een gegeven moment metalen panelen uit de grond liet schuiven en dus als het ware een nieuwe covermogelijkheid tevoorschijn toverde.
Ook tijdens achtervolgingen is het hacken van grote waarde. Per ongeluk pakte ik mijn geweer tevoorschijn en dat ging de burgers van de stad niet onopgemerkt voorbij. Enkele van hen belden de politie en binnen no time zaten er een paar agenten achter me aan. Tijdens het rijden in een auto duiken er bij de elektronica die je passeert icoontjes op, die aangeven dat de elektronica te hacken is. Zo kun je bijvoorbeeld een brug open en dicht laten gaan of een stoplicht op groen zetten, waardoor er een megabotsing ontstaat. Een trein hacken en daarmee je ontsnapping voltooien kan ook. Let wel, niet alle mogelijkheden zijn direct beschikbaar, sommige moet je in de loop van de game vrijspelen.
Dit vond ik tof
Burgers met hun mobieltjes
In de meeste open wereld-games spelen mobiele telefoons helemaal geen rol en zijn ze niet fors vertegenwoordigd op het straatbeeld. Raar eigenlijk, want tegenwoordig hebben er bijna meer mensen wél dan niet een mobiel in de hand. In Watch_Dogs zie je overal mobieltjes en telefonerende mensen. Wat dit zo tof maakt is dat ze deze ook echt gebruiken zoals wij dat in het dagelijks leven doen. Zo creëerde ik een botsing en kwam er meteen een grote groep mensen foto's maken met hun mobieltje of begonnen ze direct naar het thuisfront te bellen. Toen ik een wapen in de hand nam, was ik wat minder blij, want een grote groep mensen belde meteen de politie. Erg toffe details!
Hackmogelijkheden
In de korte tijd dat ik heb kunnen spelen, kwam het hacken erg goed en gevarieerd uit de verf. Het is geen gimmick, het is echt broodnodig tijdens missies. Door een heftruck te hacken kon ik deze op en neer laten gaan en zo een verdieping hoger komen en via camera's kon ik elektronica in de omgeving manipuleren. Dit soort mogelijkheden dienen zich overal aan. Ook tijdens het vrij rijden in de stad zag ik volop mogelijkheden om te hacken. Het tofst was een brug die ik open liet gaan, waardoor ik met een grote sprong de overkant nog wel bereikte, maar mijn achtervolgers minder fortuinlijk waren en in het water eindigden.
Hier zet ik vraagtekens bij
Zijn er genoeg zij-activiteiten?
Watch_Dogs bevat ongetwijfeld een grote lading missies die bij het verhaal horen, maar hoe zit met de zij-activiteiten? In een open wereld-game zijn de dingen die je naast het verhaal kan ondernemen vaak net zo belangrijk als het verhaal en de missies zelf en daar zet ik voorlopig nog vraagtekens bij. De medewerker van Ubisoft kon mij nog niet echt overtuigen toen hij zei dat er genoeg te doen zal zijn in de stad, zoals races, vecht- en hackmissies. Hopelijk maak ik me voor niks druk en is de setting van Watch_Dogs uiteindelijk een bruisend geheel dat ook naast het verhaal genoeg content bevat.
Dit vond ik ervan
Een half uur met een open wereld-game als Watch_Dogs is natuurlijk veel te kort om een oordeel te vellen, maar dat Ubisoft hier een topper in handen heeft, kan bijna niet anders. Watch_Dogs schotelt een moderne free roaming-game voor waar mobieltjes en informatie een net zo grote rol spelen als in het dagelijks leven. Het hacken is naast de fun ook echt een belangrijke feature in de game, die op veel manieren te gebruiken is. Ik ben voorlopig erg tevreden. Nu nog hopen dat de game ook naast het verhaal genoeg te bieden heeft en we hebben een topper.
Watch_Dogs wordt ontwikkeld door Ubisoft Montreal en uitgegeven door Ubisoft. De game komt 21 november 2013 naar de pc, PlayStation 3, Xbox 360 en Wii U. De game komt later ook naar de next-gen-systemen van Sony en Microsoft. Van Watch_Dogs is ook een film bevestigd en er zijn al plannen om er een franchise van te maken.
0
geplaatst: 6 september 2013, 00:07 uur
Dit lijkt me zoooo gruwelijk tof te worden dat ik maar niet kan helpen om toch sceptisch te zijn. Die gameplay video's die ze laten zien, zien er zo uitgebreid en spontaan uit. Maar heb het gevoel dat het allemaal erg scripted aan gaat voelen. Hoop 't niet, vooraf een grote GOTY 2013 kanshebber voor mij naast The Last of Us.
0
geplaatst: 6 september 2013, 15:20 uur
Ik vraag me trouwens af hoe het gaat werken met het 'invaden' van elkaars game. Daar hadden ze het kort over, dat je de game van iemand anders kunt hacken enz.
0
geplaatst: 6 september 2013, 16:12 uur
Je kan dus een random of niet random iemand joinen in z'n game, diegene krijgt het niet (of juist wel, geen idee) te weten. En terwijl hij zijn game speelt moet je hem proberen te tracken en zolang mogelijk in zijn buurt blijven en vermoorden. Hiervoor krijg je punten die je weer in je eigen game kan gebruiken. Het kan ook zo zijn dat hij jou door heeft, en hij jou vermoordt. Dan krijgt hij de punten die hij weer kan gebruiken. Het zijn punten of geld volgens mij.
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 15:42 uur
Starmaster501 schreef:
Je kan dus een random of niet random iemand joinen in z'n game, diegene krijgt het niet (of juist wel, geen idee) te weten. En terwijl hij zijn game speelt moet je hem proberen te tracken en zolang mogelijk in zijn buurt blijven en vermoorden. Hiervoor krijg je punten die je weer in je eigen game kan gebruiken. Het kan ook zo zijn dat hij jou door heeft, en hij jou vermoordt. Dan krijgt hij de punten die hij weer kan gebruiken. Het zijn punten of geld volgens mij.
Je kan dus een random of niet random iemand joinen in z'n game, diegene krijgt het niet (of juist wel, geen idee) te weten. En terwijl hij zijn game speelt moet je hem proberen te tracken en zolang mogelijk in zijn buurt blijven en vermoorden. Hiervoor krijg je punten die je weer in je eigen game kan gebruiken. Het kan ook zo zijn dat hij jou door heeft, en hij jou vermoordt. Dan krijgt hij de punten die hij weer kan gebruiken. Het zijn punten of geld volgens mij.
Dit is wel een hele toffe toevoeging. Ik ga er wel vanuit dat dit een optie is aangezien je de game ook offline kan spelen. Wanneer het een pure multiplayer modus is vind ik het al weer minder leuk. Nu heb je nog die extra spanning tijdens de 'offline modus'
0
geplaatst: 3 oktober 2013, 20:28 uur
Thorak schreef:
Waarom is het nog geen 22 november????
Waarom is het nog geen 22 november????
Geduld... is een schone zaak!

Maar ik snap je wel!
0
geplaatst: 4 oktober 2013, 09:26 uur
Thorak schreef:
Waarom is het nog geen 22 november????
Vries jezelf in net als Cartman. Waarom is het nog geen 22 november????

0
geplaatst: 4 oktober 2013, 17:00 uur
Nee joh! Dan moet ik daarna eerst 59 dagen niet eten inhalen en kan ik nog later pas spelen! 

* denotes required fields.