Sports Champions 2 (2012)

PlayStation 3
Sports

Ontwikkeld door Zindagi en Sony

Neem deel aan sportieve activiteiten. Je hebt de keuze uit: golf, boksen, bowlen, skiën, tennis en boogschieten. Creëer toernooien voor maximaal vier spelers, pas het uiterlijk van je personage aan en sla je persoonlijke statistieken en profiel op terwijl je de strijd om de gouden medaille aangaat. Organiseer in de nieuwe Party-mode evenementen voor vrienden en familie: neem het tegen elkaar op in aangepaste toernooien waarbij jij de spelregels samenstelt.

avatar van Duke Nukem
Even goed als de eerste Sport Champions. De move controller is echt ideaal voor sport games en zou meer gebruikt moeten worden. Wel opletten dat je genoeg ruimte maakt zodat je meubels niet sneuvelen (vooral bij het boksen), en ook oppassen voor een tenniselleboog!