World of Warcraft (2004)

Macintosh / PC
multi player / online

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Vivendi

World of Warcraft speelt zich 4 jaar na de gebeurtenissen uit Warcraft 3 af. Twee facties, de Horde en de Alliance, vechten om de heerschappij van het verwoeste fantasy-rijk Azeroth. Er zijn acht speelbare rassen die of bij de Horde of bij de Alliance horen. Spelers kunnen de wereld ontdekken als Orcs, Trolls, Undead of Tauren aan de Horde kant en als Humans, Dwarves, Night Elves of Gnomes bij de Alliance. Negen klassen, twaalf beroepen, honderden quests en duizenden voorwerpen zorgen voor oneindige variatie en eindeloze avonturen. De reusachtige spelwereld met bossen, woestijnen, steppen, berggebieden, eilanden herbergt 6 gigantische steden, tientallen dorpen en meer dan 100 Dungeons.

JHAAZZEEESSS
vet spel 2.5*

Relax schreef:
Ik hou gewoon van dit spel.. ik zit er nog steeds aan vast.
Maar helaas heb ik een paladin gemaakt als main, lvl 70 Human.
Healen is geen bal aan wist ik veel toen ik net begon.

Het is inderdaad een beetje jammer dat classes in een hoekje gedrukt worden terwijl ze heel goed iets anders kunnen doen.

Ben het trouwens niet met je eens dat healen saai is, soms wel, maar het kan ook de meest intensieve functie zijn. Vooral met weinig healers en in de wat kleinere raid instances (5/10/20 mans)

Relax
Maar heb jij dan een paladin Martijn ? met laat maar zeggen rond +1300 Bonus Healing.. niet zoveel maar meer dan het standaard +1200.
Met paladin druk je heletijd 4 (althans bij mij is 4 Flash of Light) op iedereen.. en dat is voor mij totaal geen uitdaging, ook niet in heroics en raids.
In heroics gaan de tanks heeeeel snel dood.. dus deze keer moet ik heletijd 3 indrukken (Holy Light).. enige spanning is als ik oom ben.

(Wie speeld hier trouwens op de realm Argrammar (Alliance) en Nagrand (Horde))

0,5
ze moeten echt is ophouden met die rot online spellen
dit is er ook zo een ,SLECHT
0.5*** en dan tel ik erbij dat het mooier gemaakt is dan andere onlinegames

avatar van Martijn
Klopt inderdaad, grachten racer is zo veel beter....

Martijn schreef:
Klopt inderdaad, grachten racer is zo veel beter....

precies , jij begrijpt me

precies , jij begrijpt me

onwetende.

onwetende.

Whaha lol, grachten racer vs WoW hmm

Relax
Maar kijk .. het feit alleen al dat die nerd Wiiplayer WoW totaal niet heeft gespeeld..
Echt weer zoiets voor Musicmeter dit, had niet verwacht dat er kinderachtige mensen zouden komen op een Games site.

Relax schreef:

Een site die gaat over iets wat kinderen dagelijks doen zou volgens jou geen kinderen aantrekken... logisch

avatar van Spawn NL
Klopt het fanboy gedrag is op deze site nog zeer goed te verdragen als je het vergelijkt met elke andere game site.

GamesMeter is dan ook nog niet overal welbekend.

Martijn schreef:

Nee ik bedoel kinderachtig.. van.. oh jeetje ik haat deze game, 0.5 en dan een heel vervelend berichtje achterlaten.

Vooral het feit dat ie grachtenracer een 5,0 geeft is al zeer triest.

moet ik toch zelf weten ik vind WoW gewoon echt slecht

en volgens mij is grachtenracer wel iets beter dan legacy of goku
( hoewel ik dbz wel geweldig vind)

avatar van Martijn
maar als je alle online games zo slecht vind is de kans erg groot aanwezig dat je ze nooit gespeeld hebt...

en volgens mij is grachtenracer wel iets beter dan legacy of goku
( hoewel ik dbz wel geweldig vind)

Grachtenracer is het slechte spel ooit.. nog slechter dan amsterdoom en dat zegt al het wat

Maar deze discussie word toch verwijderd.

En Wiiplayer jij hebt WoW niet eens gespeeld.. zeg het nou maar eerlijk..

Relax schreef:

Maar deze discussie word toch verwijderd.

En Wiiplayer jij hebt WoW niet eens gespeeld.. zeg het nou maar eerlijk..

Amsterdoom staat lager in de flop 100 als grachtenracer

zo , 4.5 *** gegeven en grachten racer 0.5***
nou blij

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Kan het hier weer gewoon over WoW gaan en niet over het stemgedrag van een user?

zo , 4.5 *** gegeven en grachten racer 0.5***
nou blij

Waarom verander je nu je score van 0.5 naar 4.5 dat is belachelijk !
Als jij grachtenracer goed vind geef je hem een 5 en anders niet.

Eerst een 0.5 geven aan een game en dan veranderen naar 4.5 geeft je weinig geloofwaardigheid.

(ontopic)

Heeft er iemand al iets vernomen van de nieuwe add on waar blizzerd mee bezig is?

Jep Jep.
Zoals al bekend was.. je kan nu WEER 10 levels hoger levelen (waar ik flink tegen opzie), dus lvl80.
Er komt weer nieuwe arena gear en nieuwe raids...
Een nieuwe planeet, 1 nieuwe race genaamd Death Knight.. je kan die alleen vrijspelen als je met je character een quest behaald op lvl 80, nog niet bekend of het nou moeilijk of makkelijk is.

Er is blijkbaar een evil paladin.. als nieuwe class, ze willen beweren dat je je oude paladin kan inruilen voor die.
Tja er komen natuurlijk ook nieuwe dungeons en dergelijke.. precies hetzelfde als Burning Crusade.

Ik zie er flink tegen op.

Jep Jep.
Er komt weer nieuwe arena gear en nieuwe raids...

Ik zie er flink tegen op.

Ah thanks man, ja ik zie zelf ook altijd op tegen het levelen, ik ben er ook niet echt de snelste in.

Wat ik van de Evil Paladin moet verwachten geen idee, ik heb nu al een hekel aan paladins en een evil paladin klinkt niet echt veel beter.

Relax
Evil Paladin, het is niet bevestigd hoor daarom ook de "blijkbaar"

Spawn NL schreef:

Waarom verander je nu je score van 0.5 naar 4.5 dat is belachelijk !
Als jij grachtenracer goed vind geef je hem een 5 en anders niet.

ben ik tenminste van dat gezeik af

avatar van Zuzuu
Heerlijk spel met geweldige graphics.

*3,5

Zie ook World of Warcraft: The Burning Crusade

Zuzuu schreef:
Heerlijk spel met geweldige graphics.

*3,5

Zie ook World of Warcraft: The Burning Crusade

Geweldige graphics, het kan zeker stukken beter, ook al is het een grote wereld. Ik vind het niet erg om wat vaker te laden en dan mooiere graphics te hebben, net zoals bijvoorbeeld bij guild wars.

Spawn NL schreef:

Je hoeft maar een beetje mindere pc te hebben en je bent al eeuwen aan het laden en laggen als je bijvoorbeeld Orgrimmar binnen loopt. Moet niet veel gekker worden

Martijn schreef:

ja klopt, het ziet er ook gewoon goed genoeg uit voor mij. Een grafische update zit er denk ik ook niet in omdat er dan een heleboel mensen problemen gaan krijgen.

Game_Kaza
DoraRing schreef:
Het blijkt dat niet iedereen deze game geweldig vind.

DoraRing,
Noem eens 1 ding (maakt niet uit wat) dat iedereen geweldig vind. Zoiets bestaat niet. Geen game, geen film, geen tijdschrift, geen eten enz.

En Wiiplayer jij hebt WoW niet eens gespeeld.. zeg het nou maar eerlijk..[/

Hoe meer ik dit soort berichten lees hoe slechter ik de game ga vinden....
Er bestaan meerdere dingen dan World Of Warcraft. Het is wat ik net zei. Van alles bestaat er iemand die het haat.