Gettysburg: Armored Warfare (2012)

Strategy / Action

Ontwikkeld door Radioactive
Uitgegeven door Paradox

Een ontdekte tijdsstoring, waarin de Union het van de Confederate troepen dreigt te winnen tijdens de Amerikaanse burgeroorlog, wordt bestreden door ultra-moderne wapens terug in de tijd te sturen, om te verzekeren dat de Confederatie zal zegevieren. Bouw je eigen leger op en ga de strijd aan in single, of tot 64 spelers multiplayer gevechten.

avatar van rentalissal
0,5
Dit is één van s' werelds slechtste games ooit uitgebracht, zelfs de ontwikkelaar heeft het project opgegeven.
Jammer genoeg werdt deze titel misbruikt in één van de groupees bundles.
hierin kwamen meerdere titels voor met online games waar geen enkele andere speler meer online was. (ten tijde van het uitbrengen van de bundle)
Ook was er geen singleplayer aanwezig. (enkel oefenen)
Ik kan helaas dan ook niet hoger geven dan een 0,5*

bro
Oei

Nu is het spel vandaag gratis te downloaden zeker op X/box One..
Ik als fan van World of Tanks kan deze niet weerstaan om hem te proberen..
Alleen wat wel opvalt is dat er geen Gettysburg: voor de titel staat maar gewoon Armored Warfare
Hebben we het hier wel over het zelfde spel ?

Banjo schreef:
Hebben we het hier wel over het zelfde spel ?

Nope, dat is deze hier...