Psycho Pinball (1994)

Sega Mega Drive/Genesis / PC / Evercade VS / Evercade EXP
Pinball

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Codemasters

Psycho Pinball heeft diverse kasten; speel cowboy in Wild West, vier Halloween in Trick or Treat of neem een duik in een waterwereld, The Abyss, met twee verdiepingen. En waarom speel je ze niet gewoon allemaal tegelijk in de kermiskast Psycho? Door op speciale plaatsen te richten, wordt het mogelijk de andere drie kasten met één bal te spelen.

avatar van Zelva
Uren, uren, uren en uren. Geen enkel ander pinballspelletje heeft me na deze nog kunnen boeien.

avatar van tomthumb
Samen met pinball dreams op de Amiga mijn favoriete flippergame. Een leuke feature was dat je via een soort teleport in een andere flipperkast terecht kon komen. Speel 'm nog een enkele keer via de megadrive emulator op de PS2.

yasper
Zelva schreef:

Haha, hetzelfde verhaal hier...wat ENORM verslavend was dit zeg..

Na Pinball Fantasies mijn favoriete flipperspel. Vooral het van de éne naar de andere kast spelen was erg origineel hier.

Zelva schreef:

Inderdaad

Echt 5*

avatar van PC.ENGINE.FAN
Ik vind hem geniaal, maar ook een beetje te druk. Door de chaos verlies ik het overzicht makkelijk en ben ik na eéén potje meestal al klaar. Ik heb de sega megadrive versie er eens een keer naastgelegd en dan zie je wel heel snel hoeveel kleur en graphics de megadrive versie heeft ingeleverd.