Budokan: The Martial Spirit (1989)

Amstrad CPC / Commodore Amiga / PC / Sega Mega Drive/Genesis / Sinclair ZX Spectrum
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Je thuisbasis is een dojo waar je je kunt specialiseren in de vechtstijlen Bo, Nunchaku, Kendo en Karate. Hier kun je trainen, of sparren tegen je collega's. Eenmaal vertrouwen opgedaan kun je verschillende toernooien bezoeken om daar je kunsten tentoon te stellen.

avatar van psychonaatje
Dit was echt een tof spel. Veel tijd aan besteed, vooral de Bo was bij mij favoriet (kon je lekker mee meppen).

avatar van tomthumb
Zat hier ook niet een pong spelletje in verborgen? Overigens een redelijk goede martial arts game. Ook met de nunchaks was het heerlijk meppen en slingeren.

avatar van t.o.
tomthumb schreef:
Zat hier ook niet een pong spelletje in verborgen?

Klopt ja

Weet iemand de controls van DOSBox om te vechten? Ik weet alleen de knoppen om te bewegen.

avatar van pkunk
sjezis.. da's lang geleden. Volgens mij vond ik het wel een leuk spel 3*