Call of Duty: Black Ops II (2012)

Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Treyarch
Uitgegeven door Activision

Het verhaal speelt zich af in het jaar 2025 en volgt David Mason, de zoon van Alex Mason uit Black Ops. China en de Verenigde Staten zijn in oorlog nadat China de export van enkele zeldzame grondstoffen heeft opgeschort. Bepalend in deze 'cyberwarfare' zijn robots, onbemande voertuigen en andere moderne technologie. Maar is deze technologie wel zo betrouwbaar? Het bange vermoeden gaat dat deze technologische hoogstandjes net zo makkelijk gebruikt kunnen worden tegen de mensen die het zou moeten beschermen.

Mochten mensen dit spel voor de pc hebben.
Mijn naam is Bam Houdoe.
En dan kan je me toevoegen

ik heb een vraag over de DLC
wat zijn nu de beste en leukste maps om te downloaden?
bvd

avatar van Wlkownz
Game om van te huilen. Van treurigheid heb ik hem des tijds verkocht!

avatar van Mitchel
Vermakelijke CoD, hoewel de zombie mode erg tegenviel.

4 sterren!

Goed nieuws.
Nu backwards compatable voor xbox one

Slecht ??????.
Nergens meer te krijgen.
Iemand een exemplaar over voor een normale prijs en niet voor 150 euro (marktplaats toen ik informeerde)

Het barst van de goedkope exemplaren op Marktplaats

Of in om het even welke Gamemania of 2dehandse website ?

avatar van Aazhyd
Wordt dit nog veel online gespeeld (PC)?

avatar van Aazhyd
Ook in de opruiming gekocht. Waar BO3 een daverende teleurstelling was, heeft deze zo ongeveer alles wat je van een CoD mag verwachten. Geen verrassingen, maar gewoon een goed spel zonder futuristische flauwekul.

Ik heb me nu vooral bezig gehouden met multiplayer (en bots mode, goed om te oefenen). Maar de single player wordt ook geroemd, dus die ga ik zeker proberen. Dat gescripte gedoe schijnt hier reuze mee te vallen, je kunt ook zelf keuzes maken. Ben benieuwd.

En om mijn eigen vraag te beantwoorden: ja, het wordt nog genoeg online gespeeld. Maar wel alleen de populairste game modes. Maar dat is altijd zo, na een tijdje.