Pokémon Puzzle Challenge (2000)

Game Boy Color / Nintendo 3DS
Puzzle

Ontwikkeld door Intelligent Systems

In dit op Pokémon gebaseerde puzzelspel moet je gekleurde blokken matchen om te voorkomen dat de blokken het scherm vullen. Neem het op tegen gym-leaders, speel tegen de klok in de time zone modus of speel net zo lang door tot dat je verliest in de marathon modus. Het spel telt nog enkele spelmodi waaronder de challenge-, garbage!- en lineclear- modus, alsmede een multiplayer modus voor twee spelers en een trainingsmodus.

avatar van Denhette
Dit spel speelt heel erg lekker als je van de Puzzle League / Panel de Pon games houd. Als je de keuze hebt tussen de DSiWare versie van Puzzle League of dit spel, zou ik zeker voor dit spel gaan. Ik heb me vroeger heel goed geamuseerd met de "story" mode.