Drake of the 99 Dragons (2003)

PC / Xbox

Ontwikkeld door Idol FX
Uitgegeven door Majesco

De 99 Dragons clan, welke zich eeuwenlang heeft ontfermt over een waardevol artefact, is verslagen door een vijand welke snode plannen heeft met het artefact. Eén van de clanmembers, genaamd Drake, wordt terug tot leven geroepen om het artefact terug te halen en de rest van zijn clan te wraken.

Drake of the 99 Dragons - Angry Video Game Nerd: Episode 158 - YouTube

Kende het niet maar het maakt weer een erg vermakelijke episode in ieder geval.

Dat antieke eerste generatie spellen soms erg knullig in elkaar kunnen steken is bekend en misschien niet eens zo heel verwonderlijk. Het zijn voor mij tegenwoordig toch deze modernere releases waar de fascinatie het voornaamst is.

Typisch gevalletje van waarom is dit in deze staat ooit uitgebracht heeft niemand dit vantevoren gespeeld.

Erg leuk om te bekijken, vind ik althans.

Deze heb ik ook gezien en was zeer vermakelijk, Confusie. Maar hij heeft het spel na veel klagen uiteindelijk wel doorgespeeld, en dan kan het design nog brak zijn, het is tenminste mogelijk

Tussen volkomen onspeelbaar en wegspelend als die welbekende corpulente borst in vibrato meedeinend op het uitzinnig ritme van de wind zitten nog wel enkele gradaties. Liever hij dan ik in ieder geval. Vluchtige blik hierop en het is duidelijk dat dit voor geen enen meter onder de knoppen ligt.