Trials Evolution (2012)

PC / Xbox 360

Ontwikkeld door RedLynx
Uitgegeven door Microsoft en Ubisoft

Het vervolg op motorcross racer Trials HD, waarin je opnieuw op vijftig verschillende tracks vol met hellingen en hindernissen naar de overwinning kunt crossen. Door wedstrijden te winnen in de carrière modus verdien je nieuwe uitdagingen, onderdelen voor je motor en uitrustingen voor je rijder. Ook de track-editor is terug waarmee je zelf naar hartenlust je eigen banen kunt bouwen en deze online kunt delen met vrienden.

avatar van Brains
Voor de fans van de vorige - deze is minstens net zo leuk. Tot nu toe de enige kleine teleurstelling dat er geen breek-al-je-botten minigame meer in zit . Voor de rest prima.

avatar van TonyTHorror
Ik volg dit nu een paar dagen via Roosterteeth en ik móet hem halen. Vond de vorige enorm tof en voor zover ik het heb kunnen zien, kun je dit keer de meest gestoorde maps maken (heel diepgaand).

Één van de eerste maps die ze behandelde was nogal... Portal

avatar van Brains
Wow, nice Had al gezien dat de map editor vrij complex was - maar dat je er zulke coole dingen mee kon maken wist ik niet .

avatar van Brains
De editor Je kan er gewoon compleet nieuwe games mee maken met een beetje skills. Ben er al uren zoet mee. Hier al iemand die iets cools gemaakt heeft?

avatar van TonyTHorror
Ik probeer het nog onder de knie te krijgen. Met afstand de meest uitgebreide editor die je op een console zult tegenkomen. Net al wat dingen gedownload en gespeeld... kijk m'n ogen echt uit. Zelfs áls je het onder de knie hebt ben je er UREN mee bezig om een goede track te maken Dát is tof.

kiriyama
TonyTHorror schreef:
Met afstand de meest uitgebreide editor die je op een console zult tegenkomen.

Beter nog dan die van LittleBigPlanet(2)? Kan het me moeilijk voorstellen als je ziet wat daar allemaal mee gemaakt kan worden.

avatar van TonyTHorror
Die van Trials is op het eerste oog een stuk indrukwekkender, de tijd zal het leren.