Mario Tennis Open (2012)

Nintendo 3DS
Sports

Ontwikkeld door Camelot

Neem deel aan een tennistoernooi met Mario en zijn vrienden. Wedstrijden kunnen zowel solo, als in een online match voor twee tot vier -spelers worden afgewerkt. Er zijn diverse spelmodi beschikbaar waaronder wedstrijden enkelspel, wedstrijden dubbelspel, lokale en online coöperatieve modi, oefenwedstrijden en toernooien. Voor het uitvoeren van diverse skill shots heb je de keuze uit twee besturingsmogelijkheden; de klassieke controls of de touchscreen waarbij je tevens gebruik maakt van de gyroscope van de 3DS.

Ga deze zeker in de gaten houden en ppb aanschaffen op release date

Eea wel even in afwachting van enige reviews, maar he:

Online Mario Tennis matches

Moet terugkomen op mijn eerdere reactie en laat deze voorbij gaan. reviews zijn nl bar slecht en niemand is echt positief over de game. Helaas.

Spijtig, een gemiste kans blijkbaar. Met de aanschaf hiermee zal ik wachten tot de prijs onder de 20 EUR valt, dat zou moeten gebeuren want ik denk niet dat dit een console-lifetime titel is.

Pu is echter positief lees ik een 8 en iets

't is ook niet dat dit een flop is, maar ik zie bv. dat een soort campagne ontbreekt en dat is bv. al spijtig, het zal wel voor wat vertier zorgen, maar 40 euro is me daarvoor te veel.

Toch gehaald vandaag! Impulsieve aankoop Omdat ik met dit mooie weer veel buiten zit en toch wil gamen Ook omdat de game gemiddeld wel een 7,5 krijgt en dus niet zo heeeeel slecht schijnt te zijn. Zou wat karrig zijn kwa opties, vandaar wat kritieken

Ben benieuwd !!

Ja en opmerkelijk dat Ign een 6.5 gaf!
dat weerhoud mij er eigenlijk van, om dit spel op te pikken..

Of jij moet zeggen dat het een heerlijk Zomers tennis spel is die ik moet halen!
Marco?

Banjo schreef:
Ja en opmerkelijk dat Ign een 6.5 gaf!
dat weerhoud mij er eigenlijk van, om dit spel op te pikken..

Marco?

Ik neem ign al een tijdje niet zo heel serieus meer Ik check zelf altijd metacritic, gamerankings, PU en gamekings.

Heb de game ff gespeeld vanmiddag ( op de veranda in de zon ) En tot heden verveeld het niet! Ik hou wel van ff kort een potje doen, daarom volgde ik deze game ook en wilde hem daarom toch! Je pakt het ff snel op! Ff een toernooi, potje online, mini game etc etc.

3D heeft geen toegevoegde waarde bij dit spel btw!

Ben benieuwd hoe deze game mij boeit op de lange termijn, maar ik ben optimistisch!

Gamespot geeft hem een 5.5 dan moet er toch wel iets aan het spel mankeren!
ik wacht denk ik toch maar op Heroes of Ruin...

Lees overal dat de game te makkelijk zou zijn. Nou, wellicht ligt het aan mij, maar ga nu voor de 4 x proberen wario te verslaan in de finale van de star cup........

SouthParkFan
Ik heb de demo gespeeld bij de Intertoys. Ik kan niet veel zeggen,maar het is een beetje simpel. Wel grappig,tennissen met je favoriete Mario karakters.

Ik heb dit spel eindelijk voor een goede prijs op de kop getikt (13.5 eur) en dat is me een mobiel tennis spel wel waard. De game-play valt heel goed mee, er zijn voldoende opties mogelijk en de controle vergeeft iets mindere positie van de speler in de eerste paar potjes. Algemene kritiek is dat het aantal spel-modi beperkt is, en lijkt me idd het geval. Enkel 4 offficiele single en 4 double-tornooien plus een paar mini-games lijkt me weinig. Ben ook benieuwd of het online spelen nog werkt, want het spel heeft al een paar jaren op de teller. Persoonlijke score volgt later.