Medal of Honor: Warfighter (2012)

Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Danger Close

De Tier 1 eenheid is een team dat een niveau heeft dat ver boven de best getrainde Special Forces ligt. Hun exacte aantallen, zijn geheim, maar in de lage honderden. Het zijn levende, ademende, precisie-instrumenten van de oorlog. Zij zijn experts in de toepassing van geweld. De nieuwe Medal of Honor is geïnspireerd door en is ontwikkeld met de Tier 1 Operators uit dit elite team. Je kruipt in de huid van deze soldaten en past hun unieke vaardigheden toe op de meedogenloze slagvelden van het Afghanistan van nu.

Jammer dat Counter-Strike ook uit gaat komen BF MOH MW gaat geen kans maken.

avatar van jex
jex
De teaser/announcement trailer zojuist gezien. Prachtig. Tier 1 was here! 23 Oktober 2012, deze haal ik en de week daarop Assassins Creed III.

AvMerode
Rujar schreef:
Jammer dat Counter-Strike ook uit gaat komen BF MOH MW gaat geen kans maken.

Ja EA zal het waarschijnlijk verliezen, Valve is gewoon erg sterk omdat ze hun eigen games altijd goed ontwikkelen en steam kun je beter hebben dan Origin.
Voor console gamers zal het wel grotendeels MOH zijn omdat het dicht bij COD stijl ligt.
Meestal ging EA de console versies van Valve's games uitbrengen, toen ineens wou EA niks meer met steam te maken hebben en kwamen ze met irritante Origin crap aanzetten.
Het is nu volgens mij geen samenwerking meer, dus dit gaat een flinke battle worden.
Ben benieuwd naar beide shooters.

Zie trouwens alleen geen DICE staan, als alleen Danger Close het gaat doen kan het nog wel eens misgaan.
Maar verrassen zie ik tegenwoordig steeds meer gebeuren, dus we zien het wel.

avatar van J0rea
Kijk zeker uit naar deze game, ziet er geweldig uit!

avatar van mnrk
Ik ga altijd voor alle 2 de game's...zowel COD als MOH !! Vind ze gewoon alle 2 heerlijk om te spelen !

Deze game wordt over het algemeen veel beter onthaald dan Black Ops 2. Ik weet alvast dat ik voor beide games ga.

avatar van J0rea
Na nog wat meer van deze game gezien te hebben (vooral de multiplayer) vind ik het tocj niet echt geweldig.

Ook vind ik dat het lijkt alsof de wapens er later ingeplakt zijn...

Als ze de mp iets overzichtelijker houden word de game echt beter dan black ops. Vorige deel moest je echt vechten voor iedere meter. Dat was wel tof gedaan. Level design was daarentegen soms niet echt lekker door de vele snipers.

Meer van hetzelfde in deze heb ik niet zoveel behoefte aan.

Voorgaande deel was 'wel leuk'.

En daar bleef het ook wel bij.

Medal of Honor: Warfighter - Campaign Preacher Story Trailer - YouTube

omg dit zou nog wel eens de beste campaign in de shooter geschiedenis kunnen worden :O
ik werd echt omver geblazen

ilovePS3 schreef:
Medal of Honor: Warfighter - Campaign Preacher Story Trailer - YouTube

ik werd echt omver geblazen

Het vorige deel had al de potentie. Het verbaast mij niks. 'Helaas' ga ik dit jaar voor counter strike.

avatar van ilovePS3
komt er een nieuwe counter strike dan

avatar van IceTea
CS GO is niet zo moeilijk om te verslaan..(achteraf gezien)

Het is een geweldige game, een kruising tussen bf en cod en het buddy spawnen werkt, dus voor nu nog een 4.5 maar als de kleine bugs er uit halen wordt ie vast wel eens een vijfje!

avatar van morris_rednalooz
Vette soundtrack (Linkin Park) Castle of Glass - Youtube

Art23
Wat een VET game is dat!!!
Het heeft bijna alles wat ik verwacht had! Helemaal top!
Einigste wat ik erg, erg jammer vindt dat die behoorlijk kort is naar mijn mening ( uurtjes of 6 overgedaan)
Had wat langer verwacht voor €54,99
Nu dumen maar dat CoD- Black Ops 2 , een stuk langere singel player heeft.

Wat een hoop shooters zeg, Killstreaks lovertjes.. na BF3 en Mw en BO ook nog eens een MOH en ook binnenkort nog eens Counter Strike, de Ik-heb-iemand-doodgeschoten (en dat doen ze dus 5 uur per dag) blijft gewoon populair ..

Nog even en je kan alle shooters niet eens meer van elkaar onderscheiden.

Maar even on topic, na al die bugs en freezes van Battlefield 3 vrees ik dat ik dit spel maar laat liggen, ik pieker erg over hoe vaak Battlefield 3 soms vastloopt, niet normaal gewoon..het lijkt wel de eerste Nintendo , het is 2012 en nog steeds van die kleuter foutjes..onacceptabel !!

De sp is een korte maar wel een hele leuke sp, met een race level en genoeg schietvoer. Dat de ia slecht is is wel waar, maar dat is niet anders dan bij alle andere shooters die ik ooit gespeeld heb. Dan heb je ook nog de tussen scenes, die zijn echt geweldig en de graphics in het spel zijn ook heel goed te doen.

De mp is gewoon geweldig, het buddy spawnen werkt als een tiet en de graphics zijn ook heel goed te doen (geen bf3 maar veel beter dan cod). De maps zijn heel goed ontworpen en bieden veel mogelijkheden om ergens op verschillende manieren te komen en wat in mijn ogen deze mp zo goed maakt is dat ie reeete moeilijk is, ik heb in jaren niet meer gehad dat ik een k/d ratio onder de 1 had.

stippie schreef:
Deze game wordt door iedere game journalist totaal afgekraakt, onterecht naar mijn mening..

Zal eens niet zo zijn. Met het vorige deel hebben ze dat ook gedaan, terwijl er juist heel veel positiefs te melden was. Die journalisten zijn gewoon niet objectief meer.

Rockpapershotgun is er ook niet blij mee:

Overall it’s yet another average corridor shooter, plagued with stupid glitches, terrible AI, murderous teammates, and a desperate, paranoid need to stop you from deviating from its cast-iron script.

Klinkt ook als een onzettend saaie game die we al veel te veel zien elk jaar. Ook wel grappig, en beledigend, is dat de game doet alsof er geen vrouwelijke soldaten zijn.

Rujar schreef:

Ik heb het idee dat ze er voor betaald krijgen om bepaalde games af te kraken en dat hoeft niet want cod word toch beter verkocht, bij de pu zei ward dat er niets vernieuwend in zat en hij gaf vorig jaar cod mw3 nog een 94 score, dat was de game die echt helemaal niets vernieuwends had.

Nee objectief zijn ze al jaren niet meer!

stippie schreef:

Nee objectief zijn ze al jaren niet meer!

Seriously...

avatar van ilovePS3
die trailer ziet er zo vet uit en toch gaan ze de game verkloten, ik heb dit een uurtje of 2 gespeeld bij een vriend en wat ik moet zeggen is this sucks echt ga hem echt niet kopen voor geen meter, de multiplayer is gewoon niet leuk en als je dat al vind bij het eerste 2 uur spelen dat wil al iets zeggen en de campaign tja zoals een normale shooter kort en saai persoonlijk vind ik cod nog altijd de beste single player campaigns hebben na crysis en mischien far cry 3 die verschijnd

nee kopen zal ik zeker niet vrijdag ga ik mijn special edition van assassins creed 3 ophalen en in het weekend kapot spelen

avatar van SweetPoontang
De SP is leuk. niet vernieuwend maar dat wordt natuurlijk ook steeds moeilijker. Wel kan je een beetje wennen aan de speelstijl van MOH. Deze is toch anders dan BF3 die ik persoonlijk nog steeds soepeler vind spelen dan MOH. In de MP lig ik meer dood dan levend maar dat komt mede doordat je tactiek aan moet passen (niet teveel rennen veel campen...) Hierdoor heb je MOHWF niets te zoeken als je killsteaks wil behalen.Als je die knop om kan zetten wordt het nieuwe buddy systeem leuk en kan je mits je een goede buddy hebt veel spelplezier halen uit de MP. Daar zit ook het nadeel; ik heb al buddy meegemaakt die er niets van begrijpen en leef je ook niet lang. Het ten slot van rekening om elkaar te dekken en dan ben je alleen hopeloos verloren. Ik krijg ook de indruk dat cheaters al bezig zijn daar je op sommige server nog niet eens normaal kan spawnen voordat je al weer op de grond ligt (zelfs op fall back locaties)en dat kan niet de bedoeling zijn ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden (spawnprotection, kijk even naar CS?) ook zit het spel nog met vele bugs zoals spawnen in het luchtledige, vastlopers, zwarte schermen etc etc etc dus zijn we ook klaar voor patch 2.....
Vanmiddag ga ik het weer proberen....!@#$%%^^

avatar van SweetPoontang
SweetPoontang schreef:
Vanmiddag ga ik het weer proberen....!@#$%%^^
Na een paar uur gespeeld te hebben zakt mijn waardering voor dit spel. Het is mij te stroperig, er is iets echt mis met de aiming of het is de lag iemand van dichtbij diverse malen in zijn hoofd knallen en gewoon doorlopen en mij met 1 schot neerleggen ? Als dit 1 of 2x keer gebeurt zeg ik skill! Niet tig keer achter elkaar op verschillende servers. De laadtijden duren mij te lang (ik zit zo in BF3) Vreemd genoeg level je wel snel op, ondanks je geen reet hebt geraakt. Ik vrees dat spel weer snel gedelete wordt van mijn schijf jammer, op naar BO2 die maar eens proberen....

avatar van Starmaster501
Ligt ondertussen al voor alle platformen voor 25 euro in de winkels. Je zal hem maar voor 60 hebben ge pre-ordered of gekocht...

Haha idd, wat een flop !! Ook tweedehands zit het er vol mee , dit is toch wel het lachertje van het jaar.

Ik voel me genaaid door de free record shop.
Koop het spel NIEUW 27 oktober.
Denk gister, ga hem online spelen.
Code al in gebruik.
Ik gebeld met de playstation helpdesk.
Code is al vanaf 24 oktober in gebruik.
Betekent dus gewoon dat ze bij de FRS gebruikte spellen als nieuw verkopen.
Lekker makkelijk, je koopt hem voor 20 2de hands, code werkt niet, je koopt hem nieuw bij de FRS of Bart Smit etc.
Je gebruikt de code, brengt het spel terug, krijgt je geld terug en de persoon na jou die hem als NIEUW koopt heeft het nakijken.
Is jullie iets dergelijks gebeurd ?
Trouwens wel een toffe game. Ben nog niet ver, net het autorijden gehad, maar tot nu toe bevalt ie prima.